Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 45 – Dr. Oetker

Dr. Oetker (Germania), producător de aditivi alimentari, a intrat pe piața românească în 1998, prin preluarea societății Regal Corporation.

Are o unitate de producție la Curtea de Argeș. Campaniile de promovare pentru brandurile deținute de Dr. Oetker s-au derulat cu precădere pe televiziune. În primele șapte luni, volumul de publicitate TV consumat de Dr. Oetker a fost de 7.665 puncte de audiență target comercial, plasând compania pe locul 36 în topul advertiserilor TV. Anul trecut, compania germană a ocupat locul 44, dar a avut o creștere a volumului de audiență TV de 44% față de anul precedent.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – 2015

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii