Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 43 – Iolanda Bilaus ( Sanofi)

Sanofi și-a derulat majoritatea campaniilor de promovare pe televiziune. A ocupat locul 40 în topul celor mai mari advertiseri TV în primele șapte luni ale acestui an.  
43.Iolanda BILAUS Sanofi

CARIERA PROFESIONALĂ (2014 – 2015)

Iolanda Bilaus: – Extinderea gamei de suplimente alimentare antistres cu două noi produse: MagneVie Somn Uşor (formulă specială pentru a facilita instalarea unui somn de calitate) şi MagneVie Cardio (formulă care ajută la funcţionarea normală a inimii);

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

• Campania educaţională „Atenţie la ficat” pentru brandul Essentiale.

• Caravana Essentiale – traininguri educative în farmacii, dedicate farmaciştilor, despre sănătatea ficatului şi principiile unui stil de viaţă sănătos.

• Lansarea site-ului www.dicarbocalm.ro, unde cei care au arsuri sau reflux gastric pot afla informaţii utile despre care sunt posibilele cauze şi simptome, precum şi idei despre cum să îşi adapteze stilul de viaţă pentru a se simţi mai bine.

• Lansarea unui nou design de ambalaje pentru brandul tradiţional românesc Antinevralgic. Antinevralgic este una dintre cele mai cunoscute mărci din România, având o experienţă de peste 40 de ani.

Românii asociază brandului valori precum tradiţie, eficienţă, accesibilitate şi autenticitate. Prin noul design, ne propunem să facem un pas înainte pentru modernizarea mărcii şi consolidarea valorilor adăugate în ultimii ani – inovaţie şi actualitate, fiind mereu în pas cu consumatorii.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – 2015

LECȚIILE CRIZEI

Iolanda Bilaus: – Consumatorii au devenit mai sofisticaţi, mai informaţi, caută mai mult de la un brand.

• Românii au început să fie din ce în ce mai conştienţi de importanţa prevenţiei şi, în consecinţă, iau decizii în cunoştinţă de cauză în ceea ce priveşte sănătatea lor.

• Dacă vrei să ai consumatori fideli brandului, ţine pasul cu ei şi nu îi dezamăgi.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii