Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 41– Provident

Provident, instituţie financiară nebancară, parte a grupului britanic International Personal Finance, a fost în 2014 cel mai mare consumator de publicitate TV de pe piața companiilor financiar-bancare.

A ocupat locul 43 în topul general al investitorilor în publicitatea TV, înaintea multor instituții bancare cu tradiție în promovarea pe televiziune. Anul acesta, în primele șapte luni, Provident s-a plasat pe locul 35 cu un buget de audiență TV de 7.876 puncte de audiență (target comercial). Provident nu a înregistrat consum major de publicitate pe celelalte suporturi media (outdoor, radio, print).

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – 2015

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii