Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 42 – Paul Markovits (United Romanian Breweries Bereprod)

Producătorul de bere United Romanian Breweries Bereprod, care deține printre altele brandurile Tuborg, Carlsberg, Guinness și Holsten, a ocupat locul 39 în topul investitorilor în publicitatea TV, în primele șapte luni ale acestui an.  
42.Paul Markovits_URBB

CARIERA PROFESIONALĂ (2014 – 2015)

Paul Markovits: În acestă perioadă toate brandurile din portofoliu au fost active aducând multe noutăți și experiențe inedite.
În cazul lui Tuborg, dacă este să o luăm cronologic, începând din luna noiembrie 2014 am relansat cu succes berea Tuborg Christmas Brew. Este un brand unic pe piața din Romania și suntem bucuroși să păstrăm tradiția care aduce consumatorilor noștri gustul special al sărbatorilor de iarna.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Carlsberg a beneficiat de o importantă revenire la celebrul slogan „Probably the best beer in the world” care a consacrat brandul de-a lungul timpului. Relansarea a fost susținută printr-o campanie de imagine care face referire la fondatorul Carlsberg, J.C Jacobsen, aflat mereu în căutarea perfecțiunii în arta fabricării berii.

În urmă cu doi ani ne-am propus să extindem portofoliul mărcii Holsten prin lansarea de extensii noi, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor și pentru a oferi un portofoliu complet și coerent – așa a luat naștere Holsten Pilsner. Flash mob-ul organizat de Guinness în centrul vechi din București înainte de Saint Patrick’s Day a atins prin viralizare peste 260.000 de consumatori în România.

Granini a venit cu o noua premieră, „Podul Iubirii“, punând Bucureștiul pe harta lumii cu o inițiativă inedită.
Un nou început este pentru brand-ul SKOL, unde am pornit o nouă platformă de comunicare sub sloganul : „Ori bem bere, Ori bem bere”. Comunicarea ilustrează promisiunea brand-ului: „Toata lumea merită calitate”.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – 2015

LECȚIILE CRIZEI

Paul Markovits: Lecțiile sunt multiple și transcend sfera marketingului. Dacă totuși trebuie să mă opresc la trei ele ar fi :
1. În criză, cea mai bună metodă de a trece cu succes este investiția în branduri.

2. Inovația este cel mai puternic motor al progresului. Inovația înseamnă mai mult decât lansări de produse noi, implică inovație în modul în care facem marketing și business, în general.

3. Calitatea oamenilor din echipă și pasiunea lor pentru obiective comunicate clar și împărtășite fac diferența.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii