Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 38 – Monica Eftimie (KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul)

KFC a consumat un buget de 293.500 euro (rate card) în publicitatea exterioară (outdoor), în primele șapte luni ale acestui an. În publicitatea online, bugetul companiei s-a ridicat la 314.000 euro (rate card).
38.Monica Eftimie_Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul, Cinnabon

CARIERA PROFESIONALĂ (2014 – 2015)

Monica Eftimie: La KFC am început anul cu cea mai populară ofertă printre fanii brandului: Smart Menu. A rezultat campania „Distracție cu bani puțini”, prima campanie KFC preluată din România la nivel regional, în materie de concept, execuții vizuale, TV și online. Am continuat seria ofertelor value cu o campanie lansată pentru al doilea an consecutiv, „Nu e panică, man”, campanie cu care am câștigat argint la PR Awards, la categoria Digital PR. Am lansat şi o serie de produse noi în meniul KFC, în ediție limitată: American Bites, dar și două rețete de vară, cu gust „de vacanță”.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

La Pizza Hut și Pizza Hut Delivery am lansat în această primăvară blatul Star of flavors, în formă de stea, cu 8 triunghiuri umplute cu un amestec de cremă de brânză și ierburi aromate.

În restaurantul Pizza Hut Universitate am introdus un proiect pilot, în această primăvară, pentru a aduce în atenția clienților noștri tradiția americană a brandului, lansând American Dining Experience. Cu campania „Best Part of Pizza“ am câştigat în toamna anului 2014 Silver Drum la festivalul Golden Drum de la Portoroz (Slovenia).

Cu brutăriile Paul am marcat trei sărbători importante – Ziua Îndrăgostiților, 8 martie și Ziua Internațională a Macaronului (20 martie). De curând am lansat și serviciul de Catering la Paul.

LECȚIILE CRIZEI

Monica Eftimie: În această perioadă, am învăţat că nimic nu este cu adevărat stabil, totul se poate schimba într-un timp relativ scurt: economia, inclusiv în cele mai puternice state din lume, încrederea în viitor, comunicarea și felul în care ne raportăm unii la alții. În acest context, am învăţat să dezvoltăm planuri şi strategii pe termen scurt care să susţină obiectivele pe termen lung, am adaptat comunicarea cu clienţii astfel încât să fie bidirecţională, să îi ascultăm şi să le înţelegem nevoile acţionând în consecinţă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii