Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 35 – ING Bank

Grupul bancar olandez ING Group a derulat campanii de comunicare pe două direcții independente, conform deciziei de business de a separa operațiunile bancare – ING Bank – de activitățile de asigurare, reprezentate de compania NN Asigurări de Viață. I
Lansare_servicii_mobile_banking_ING_2.JPG

ING Bank a derulat campanii pe televiziune, online și outdoor. În topul celor mai mari investitori în publicitatea TV, ING Bank a consumat în primele șapte luni ale acestui an un buget de 550.000 euro (estimare „Forbes“), în timp ce NN Asigurări a avut un consum de 480.000 euro.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – 2015

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii