Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 32 – Adrian Urda (Altex)

Altex a avut un salt spectaculos în consumul de publicitate TV în primele șapte luni ale acestui an, ajungând pe locul 33. De asemenea, Altex a consumat 193.000 euro (rate-card) publicitate pe outdoor  și 2,49 milioane euro (rate card) publicitate pe radio, conform BRAT.
32. Adrian Urda, ALTEX

CARIERA PROFESIONALĂ (2014 – 2015)

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Adrian Urda: Fiecare zi aduce noi și noi provocări… mai ales când dinamica pe care ALTEX România o are pe piața de retail impune reacție și inițiativă la fiecare minut. Cu siguranță, putem desprinde anumite activități „clasice” din planul de marketing cum ar fi: deschiderea unui nou magazin, lansarea unei noi game de produse private label (Myria, Akai, Teletech, Luxor), lansarea unui nou catalog sau a unui produs financiar suport pentru consumatorul nostru. Dar dezvoltarea unei strategii de comunicare și promovare omnichannel prin care să oferim clienților noștri soluții complete de achiziție de produse electro IT, atât offline, cât și online, este o prioritate asumată.  Este un „mindset” îndrăzneț, dar necesar, în contextul pieței, ALTEX România fiind singura companie electro IT din țară care realizează acest proces integrat de vânzare.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – 2015

LECȚIILE CRIZEI

Adrian Urda: Prima lecție asumată a fost aceea de acționa la timpul potrivit, rapid și eficient. Chiar și atunci când piața îți rezervă surprize neplăcute. Încă de la începuturile anului 2008, am observat „norii negri” ce aveau să se abată asupra economei românești. Și am acționat. Primii. Astfel, am fost prima companie de electro IT care a luat măsuri de reajustare și regândire a businessului. A doua lecție pe care am (re)învățat-o este una de bază: să nu repetăm aceeași greșeală. Odată ce am regândit și redimensionat businessul ALTEX  a fost vital să nu mai cădem în „capcanele” din trecut și să ne îndreptăm atenția către evoluție. Dar cred că cea mai importantă lecție a fost să folosim această perioadă de „puternice și adânci corecții economice” pentru noi oportunități de dezvoltare a businessului. Este o lecție pozitivă, cât se poate de reală.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii