Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 3 – Orange

Compania de comunicații mobile Orange se numără printre cei mai mari investitori în publicitatea din România. Acoperă toate suporturile media.
orangetelecom.jpg

În primele șapte luni ale acestui an, Orange a investit în publicitatea online suma de 3,76 milioane euro (rate card), conform BRAT, fiind cel mai mare consumator de publicitate digitală.

În presa scrisă, a ocupat locul doi (după Lidl), cu un buget de 2,9 milioane euro (rate card). În publicitatea exterioară (outdoor), Orange a alocat un buget de 1,24 milioane euro (rate card), potrivit BRAT, fiind pe locul 5 în această secțiune.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Anul trecut, Orange s-a plasat pe locul 3 în topul celor mai mari consumatori de publicitate TV, în funcție de volumul acumulat de audiență.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – 2015

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii