Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 27 – Jacopo Murzi (Johnson&Johnson)

Johnson&Johnson România a ocupat locul 17 în topul clienților publicitari pe televiziune în anul 2014, cu o creștere a bugetului de audiență de 33%. În acest an, a ocupat locul 20 după primele șapte luni.
27.Jacopo Murzi_JOHNSON & JOHNSON

CARIERA PROFESIONALĂ (2014 – 2015)

Jacopo Murzi: Am început și consolidat procesul de digitalizare a interacțiunii cu clienții. Vorbim aici despre modalitatea în care ajungem la ei, dar și despre construirea și aplicarea celor mai înalte capabilități digitale ale angajaților.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

În altă ordine de idei, un alt proiect de mare avengură îl reprezintă demersul nostru în privința tratării tuberculozei multidrog rezistente (TB MDR). De ce aduc în discuție acest proiect? Am reușit să punem bazele unei colaborări interdisciplinare și multisectoriale care are finalmente ca scop îmbunătățirea vieții celor care suferă de TB MDR.

În cele din urmă, îmi face plăcere să amintesc și despre un proiect intern al companiei Janssen, care are ca principal pilon îmbunătățirea încrederii și a reputației companiei, dar și a întregii industrii farma.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – 2015

LECȚIILE CRIZEI

Jacopo Murzi: Există o nevoie clară și stringentă de a privi și dincolo de granițele țării în care îți desfășori afacerea. Luând acest aspect în considerare, pornind de la ce se întâmplă și în alte țări, devii mai bine pregătit în perioada premergătoare unei crize. Ce s-a întâmplat recent în Europa a avut caracteristicile unui efect de domino.

Pe de altă parte, în prezent ne bucurăm de indicatori macroeconomici (ex: PIB, dar nu numai) mai buni. Cu toate acestea, mediul de afaceri are încă un grad scăzut de predictibilitate. Astfel, sustenabilitatea rămâne încă un aspect discutabil. O lecție care se reconfirmă după fiecare criză este reprezentată de valoarea capitatului reputațional al unei companii. Reputația reprezintă baza tuturor afacerilor de succes. De ce? Pentru că îți este mult mai ușor să-ți revii după o criză dacă angajații, partenerii, clienții, distribuitorii, autoritățile au încredere în modul în care tu conduci o afacere, în produsele tale, în procesele tale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii