Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 22 – Dedeman

Dedeman, liderul pieței de bricolaj din România, este singura companie românească ce dezvoltă campanii de comunicare de anvergura unor multinaționale.
dedeman

În acest an, promovarea ofertelor Dedeman a avut-o drept „vârf de lance” pe Simona Halep („Lasă-i să bată mingea!”). Lanțul magazinelor de bricolaj, deținut de frații Dragoș și Adrian Pavăl, a derulat campanii pe televiziune, outdoor și radio.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

În primele șapte luni ale acestui an, Dedeman a fost al doilea investitor în publicitatea exterioară (outdoor), după Orange, cu un volum brut de 2,56 milioane de euro (rate card), conform BRAT. Pe radio, compania a comandat publicitate în valoare de 952.000 euro (rate card).

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii