Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 21 – Catena

Lanțul de farmacii Catena, deținut de firma Fildas Trading, și-a concentrat campaniile de comunicare pe televiziune. În 2014, a ocupat locul 39 în topul celor mai mari consumatori de publicitate TV și în primele șapte luni ale acestui an s-a plasat pe locul 44, cu un buget de 6.697 de puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani).
Catena

Catena a investit și în publicitatea online, în perioada 1 ianuarie – 31 iulie 2015: 294.122 euro (rate card), conform monitorizărilor BRAT. Nu s-a numărat printre primii 50 de investitori în print, radio și outdoor.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii