Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 15 – Mihai Bârsan (Ursus Breweries)

Ursus Breweries a consumat pe radio publicitate în valoare de 570.000 euro (rate card), în primele șapte luni. În aceeași perioadă a acestui an, compania a ocupat locul 21 în topul clienților publicitari pe TV.
15.Mihai Barsan_Ursus

CARIERA PROFESIONALĂ (2014 – 2015)

Mihai Bârsan: Este perioada în care Ursus Breweries a reușit să devină liderul pieței berii din România, atât în valoare cât și în volum. Lansările ultimului an au avut ca focus produse cu o valoare adăugată superioară: fie că vorbim de Redd’s Light sau mai recent un întreg portofoliu de importuri, noutățile aduse de Ursus Breweries în ultimul an au crescut valoarea mărcilor și a portofoliului nostru.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

Ultimul an a adus vești bune și pentru IAA România (International Advertising Association Romania), organizație în cadrul căreia sunt Preşedinte: în urma unui efort susținut al mai multor echipe din industria de publicitate, Parlamentul României a înțeles în cele din urmă să modifice ordonanța de urgență care îngrădea dreptul clienților de a cumpăra spațiu TV prin intermediul agențiilor. S-a evitat astfel un precedent periculos, o îngrădire a libertății economice care ar fi putut oricând să „contamineze” și alte domenii.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015

LECȚIILE CRIZEI

Mihai Bârsan: Eu am „petrecut” perioada maximă a crizei pe alte meleaguri (Elveția, Slovacia) însă am rămas suficient de conectat ca să învăț câte ceva:

1. „Expect the unexpected”: chiar pe la mijlocul lui 2008 eram de părere și declaram sus și tare cui mă întreba că nu va fi nicio criză în România. Cred, acum, că orice este posibil și este bine, dacă poți, să-ți faci provizii din timp pentru vremuri grele.

2. Lecția investițiilor anti-ciclice: Criza a fost o perioadă în care au scăzut prețurile cam la orice și, în același timp, au scăzut și investițiile. Cei care au avut fonduri și curaj să investească mai mult în această perioadă, nu doar că au obținut deal-uri mai bune, dar au și prins competiția pe picior greșit.

3. Atât în perioada petrecută în Slovacia, cât și după întoarcerea în România, am încercat să „antifragilizez” portofoliile SABMiller printr-o prezență echilibrată în toate segmentele cu potențial de creștere, inclusiv cele care la prima vedere nu prezintă o mare atractivitate financiară.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii