Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 13 – Studio Moderna

Studio Moderna, companie fondată în Slovenia (1992), s-a impus pe piața românească prin două branduri intens promovate pe televiziune: tigaia Dry Cooker și salteaua Dormeo. 
Studio Moderna

Principalul suport de promovare este televiziunea. În primele șapte luni ale acestui an, Studio Moderna a consumat publicitate în valoare de 1,8 milioane de euro (estimare „Forbes”). A ocupat locul 11 în topul celor mai mari investitori în publicitatea TV. În 2014, s-a plasat pe locul 9 în același clasament, dar bugetul său de audiență a scăzut cu 7% față de anul precedent. În print, bugetul angajat pe primele șapte luni 2015 a fost de 683.427 euro (rate card), conform BRAT

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015  

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii