
CARIERA PROFESIONALĂ (2014 – 2015)
Nicoleta Eftimiu: Am avut o perioadă plină. În ultima vreme, campaniile noastre au devenit platforme permanente. Tendințele se îndreaptă spre platforme mari, spre programe de lungă durată, spre continuitate. Un exemplu este Kiss Happiness, platforma sub care Coca-Cola aniversează, pe tot parcursul anului 2015, 100 de ani de la brevetarea sticlei contur Coca-Cola de către Root Glass Company din Terre Haute, Indiana.
Un proiect care se derulează de peste două sezoane este Coke & Meals, program care își propune să ajute oamenii să conștientizeze importanța și rolul pe care le au mesele luate în familie sau cu prietenii. Și cu Dorna urmăm același model de comunicare. Platforma „Grijă pentru copii” contribuie deja de aproape 3 ani la dotarea maternităților cu echipamente speciale pentru copiii născuți prematur.
LECȚIILE CRIZEI
Nicoleta Eftimiu: Ca o regulă generală, când vine vorba de business, trebuie să fii mereu atent la toate schimbările din jurul tău.
Lecția nr. 1: Ideile bune bat criza. De fapt, bat orice. În timpul crizei economice, campaniile care au avut la bază o idee puternică au dat rezultate. Când ai conținut, când comunici sincer și consistent și continui să investești, nu poți să dai greș.
Lecția nr. 2: Am învățat cât de semnificative pot deveni pentru business viteza de reacție și adaptabilitatea la contextul socio-economic, mai ales atunci când avem de a face cu o situatie atipică, așa cum este o criză economică.
Lecția nr. 3: Ca și în viață, este bine să ai alături prieteni pe care te poți baza. La fel se întâmplă și în piață! Dacă știi să îți alegi partenerii de business, să-i cunoști și să-i păstrezi aproape prin programe dedicate, ei vor deveni prieteni de încredere!
VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015!