FacebookTwitterLinkedIn

Todor Dimitrovski, Director de Comunicare si Strategie de Brand Telekom Romania

CARIERA PROFESIONALĂ (2014 – 2015)

În septembrie anul trecut, am lansat brandul Telekom în România prin integrarea Romtelecom şi COSMOTE sub o singură identitate, ceea ce a însemnat un portofoliu integrat de produse şi o strategie de business integrată.

Pachetele integrate MagentaONE de la Telekom propun o nouă abordare a categoriilor standard de servicii fixe şi mobile şi pun la dispoziţia clienţilor toate aceste servicii împreună, oriunde şi oricând.

Telekom TV este un alt proiect care a fost lansat într-un timp record pe piaţă cu scopul de a oferi o experienţă TV unică în România. Începând cu acest sezon, toate meciurile UEFA Champions League şi UEFA Europe League vor fi disponibile în exclusivitate pe Dolce Sport, iar clienţii Telekom TV vor avea posibilitatea de a alege din cele patru meciuri transmise în paralel.

Primul an de Telekom a inclus şi sponsorizarea celui mai important concert din 2015 din România: 65.000 de oameni au luat parte la spectacolul oferit de Robbie Williams în Piaţa Constituţiei şi alţi 100.000 de oameni au urmărit transmisiunea în direct a concertului pe Telekom TV, fie online, fie pe ecranele TV.

LECȚIILE CRIZEI

Sunt în România de mai puţin de doi ani, așa că pot vorbi despre efectele crizei din perspetiva de acum. Dincolo de faptul că în perioadele de criză trebuie să livrăm mai mult cu bugete mai mici, trebuie să alegem cu mare atenţie „bătăliile” şi să ne concentrăm pe produsele şi serviciile care pot face cu adevărat o diferenţă pentru clienţii noştri, cum ar fi pachetele integrate MagentaONE sau noul Telekom TV.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015!

CITEȘTE OPINIA LUI TODOR DIMITROVSKI (TELEKOM)!