Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

|
|

Topul celor mai puternici oameni de maketing din România, ediția 2015: Locul 2 – Laura Barbu

Vodafone România ocupă locul 5 în topul advertiserilor pe TV, în primele șapte luni ale acestui an (în funcție de volumul de audiență TV). Anul trecut, s-a plasat pe locul 2 în clasamentul general TV. Pe online, bugetul de publicitate s-a ridicat la 1,29 milioane de euro (rate card), în primele șapte luni din 2015.
02.Laura Barbu - Vodafone

CARIERA PROFESIONALĂ (2014 – 2015)

Laura Barbu: Toamna lui 2014 a fost un moment de referință, marcat de lansarea Supernet™ 4G. Acesta nu este un produs, ci reprezintă însăși puterea rețelei noastre reconfigurate: conexiune de viteză și stabilitate superioară, experiență video remarcabilă și soluții complete de securitate la nivel de rețea.

Iar promisiunea brandului de a susține inițiativele românilor cu ajutorul tehnologiei, de a aduce împreună oamenii care cred în mai bine, a continuat să aducă firescul experimentelor sociale în pauza publicitară: campania „Bunici de duminică”, premiată la Cannes cu două Bronze Lion la Categoria Promo & Activations și un Bronze Lion la Categoria PR, și „Raymond, viața cum vreau eu” sunt doar două dintre campaniile recente, exemple concrete ale convingerii noastre de a aduce toată România pe internet.

AFLĂ CUM A FOST REALIZAT TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA

La începutul verii, am avut bucuria să-l revedem pe Ghiță Ciobanul spărgând granițele TV, democratizând conținutul HBO pe mobil pentru fiecare român. El s-a reîntors pe micile ecrane stârnind un nou val de interes și simpatie. O sărbătoare binemeritată a eficienței rezultatelor de business și a primului premiu Cannes Effectives câștigat vreodată de către un brand din România (campania Vodafone „Ghiță Ciobanul”).

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015

LECȚIILE CRIZEI

Laura Barbu: Cea mai frumoasă lecție a fost asumarea curajului de a da viață rolului social al brandului în toate manifestarile sale. Când tonul optimist al publicității pare fals iar preocupările oamenilor sunt concentrate pe soluția zilei de mâine, inspirația și onestitatea în preocuparea față de gândurile clienților fac diferența în strategia de brand și comunicare. „Împreună suntem mai puternici” a adus paradigma comunicării Vodafone în realitatea acelor ani. A rezonat pozitiv cu oamenii în acele momente și a fost punctul de pornire al platformei „Românii au inițiativă” – experimentul social a luat locul pauzei publicitare. Și astfel s-au născut legendele noii lumi digitale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii