Cautare




, Staff

Media şi entertainment |
|

Top Cool: Fast-fashion & mid-range

Folosim noțiunea „cool” pentru a descrie, punctual sau general, acele tendințe extrem de vizibile de la o perioadă la alta, care – deși nu știi exact de unde vin și încotro se îndreaptă – te fac să visezi, să ridici din sprâncene sau să zâmbești.

Topul  anual  realizat de Forbes România împreună cu agenția de coolhunting ANTZ oferă o radiografie de ansamblu a fenomenului „cool” în România, dar și o perspectivă de viitor în materie de tendințe. Pentru o companie, „cool” înseamnă să reacționeze și să acționeze prompt, să fie mereu relevantă și în pas cu vremurile și să știe să ofere noii generații ceea ce își dorește de fapt. Aflați mai multe detalii pe cool.forbes.ro.

 

  1. H&M

Compania de origine suedeză fondată în 1947 deține magazine în 62 de țări, fiind al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte. În România, activează începând cu primăvara anului 2011.

 

  1. COS

Lansat în 2007, COS este un brand de îmbrăcăminte modern și funcțional, prezent în 24 de țări din întreaga lume. În România, magazinul este situat în București, pe Calea Victoriei.

 

  1. Guban

Guban, unul dintre cei mai cunoscuți producători de încălțăminte din România, ce activează pe piața autohtonă încă din 1937. Fondată la Timișoara, compania purta inițial numele de Uzina chimică Guban Timișoara.

 

  1. Reebok

Compania americană de articole sportive a fost înființată în anul 1895, de Joseph William Foster. Brandul s-a impus ca furnizor de echipamente pentru sporturi precum baseball și fotbal american.

 

  1. Adidas

Cu 93 de ani în urmă, frații Adolf și Rudolf Dassler începeau să producă pantofi sport în spălătoria mamei lor. În anii ’70, adidas era cel mai vândut brand de pantofi de sport din SUA.

 

  1. I. D. Sarrieri

Înființat în 1992 de Iulia Dobrin, brandul de lenjerie intimă de lux se vinde în peste 35 de state. Compania a fost printre primele din domeniu care a lucrat cu dantelă franțuzească Chantilly.

 

  1. Levi`s

Cu o istorie de 165 de ani, compania deține o recunoaștere internațională care se datorează blugilor marca Levi’s. În 2016, compania a raportat venituri de 4,6 mld. dolari.

 

  1. Nike

În 1964, Phil Knight și Bill Bowermann vând pentru prima dată produse de încălțăminte. În primul an, veniturile ajung la 20.000 dolari, iar acum averea lui Phil  Knight este de peste  31 mld. dolari.

 

  1. PNK Casual

Brandul românesc creat în urmă cu 16 ani livrează articole de îmbrăcăminte și accesorii vestimentare. Primul magazin a fost deschis în 2005, iar de atunci compania continuă procesul de extindere.

 

  1. Puma

După ce părăsește compania adidas înființată alături de fratele său Adolf, Rudolf Dassler pune bazele unui nou business – Puma, care devine a doua mare companie producătoare de articole sportive din Europa.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii