FacebookTwitterLinkedIn

Yves Martin (Orange): „Experienţa pe care clienţii o au cu produsele şi serviciile unui brand este esenţială pentru succesul oricărui business”

Bogdan Bordeianu (Zdrovit): „Nivelul investițiilor media are un trend ascendent, astfel încât inovația și originalitatea creează avantaj”

Laura Barbu (Vodafone): „Prima putere în deciziile de marketing rămâne clientul, înțeles prin suma interacțiunilor cu brandul”

Roxana Baias (Telekom): „Digitalizarea și rețelele sociale fac din ce în ce mai ușoară comunicarea directă cu consumatorii”

Monica Tamaș (Unilever): „Observ că marketingul în Romania devine mai profund, mai axat pe individ și mai dinamic”

Ștefan Ilin (L’Oréal): „Social media a devenit mediu de cercetare și este un loc important unde ne «ascultăm» consumatorii”

Anca Mușat (Heineken): „Nici un brand nu își mai poate permite să ignore ce se întâmplă în mediul online”

Carmen Pavel (Beiersdorf): „Social media este o foarte bună sursă de cunoaștere a consumatorilor noștri”

Eugen Popescu (eMAG): „Clientul definește experiența pe care și-o dorește în interacțiunea cu o companie, atât offline, cât și online”

Mihaela Lungu (Premier Restaurants): „Sper foarte mult ca relația și legătura emoțională dintre oameni și branduri să nu dispară niciodată”

Simona Panait (Samsung): „Cele mai eficiente campanii se dovedesc a fi cele dezvoltate cu o importantă componentă de social media”

Sorin Chirculescu (Catena): „Succesul în marketing reprezintă o provocare, în contextul unei piețe puternic concurențiale”

Raluca Grigoriu (Studio Moderna): „Sper că peste 10 ani oamenii de marketing vor deveni mai atenți și mai responsabili cu resursele pe care le folosesc”

Mihaela Hristea (Bergenbier): „Suntem, de câțiva ani, în punctul în care Social Media influențează nu doar pe plan comercial, ci și pe plan social”

Mihaela Piţilă (Sanofi): „Consumatorul este tot mai selectiv și din ce în ce mai receptiv la marketingul de conținut”

Adriana Nestoriuc (PepsiCo): „Social media rămâne unul dintre cele mai puternice motoare în marketing”

Iulia Dobre (PepsiCo): „Inteligența Artificială va ajunge să înmagazineze o cantitate inimaginabil de mare de date despre produse, consumatori și obiceiuri de consum”

Monica Eftimie (Sphera Franchise Group): „Reclamele clasice pierd din ce în ce mai mult teren în fața marketingului de conținut”

Mihai Bârsan (Ursus): „Evoluția platformelor social media ne permite să ne sporim capacitatea de a înțelege tendințele prin instrumente inovative de cercetare de piață”

Paul Markovits (URBB): „Cred în relevanța și importanța Social Media, în general și, cu atât mai mult, în industria bunurilor de larg consum”

Andreea Marincescu (Hochland): „Mă bucur să văd tot mai multe branduri preocupate să stabilească o relație autentică, non-comercială cu cei cărora li se adresează”