Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Thomas Hofmann (DONA): “Nu vă așteptați ca acest job să fie același în viitorii trei-cinci ani! Acesta poate fi un mesaj pozitiv și înspăimântător în același timp”

Thomas Hofmann (Farmaciile Dona) trece în revistă criteriile pe baza cărora își alege partenerii de comunicare: creativi, cunoscători ai pieței și business-ului, profesioniști în execuție și onești.
090 marketing 48 Thomas Hofmann Dona

Thomas Hofmann, Chief Marketing Officer / Chief Digital Officer Farmaciile DONA

Forbes: În opinia dvs. care sunt cele mai importante provocări în marketingul următorilor cinci ani? (Câteva predicții despre marketingul următorilor cinci ani.)

Thomas Hofmann: Marketingul a devenit mult mai complex, ca domeniu de specialitate, în ultimii ani. Comportamentul consumatorilor a devenit din ce în mai puțin previzibil. Peisajul media e mult mai amplu și divers. Toate canalele digitale de comunicare le domină pe cele tradiționale.

Bugetele nu au crescut cât să țină pasul cu aceste provocări mai acute. Schimbările se produc mai rapid. Există mult mai multe date disponibile. În consecință, marketingul trebuie să fie, și el, chiar mai rapid și sofisticat. Deciziile trebuie să se bazeze pe un mix inteligent de date și experiență.

 TOP 50 OAMENI DE MARKETING: EDUARD GONGONIE (PROVIDENT)

Forbes: Ce sfaturi i-ați da unui tânăr care intră în marketing? (Atât lucruri bune, cât și lucruri mai puțin bune despre marketing.)

Thomas Hofmann: Nu vă așteptați ca acest job să fie același în viitorii trei-cinci ani! Acesta poate fi un mesaj pozitiv și înspăimântător în același timp.

Trebuie să fi extrem de adaptabili la peisajul în schimbare în ceea ce privește piața, consumatorul și mediul corporatist.

Mie mi-a adus foarte multe satisfacții munca alături de cei mai inteligenți și mai talentați oameni, din culturi diferite, pentru unele din cele mai bune brand-uri din lume (McDonald’s, Volkswagen, Intel, Boots etc.).

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: TUDOR DAVID (FARMEC CLUJ)

Forbes: Care sunt criteriile și principiile pe baza cărora alegeți partenerii de comunicare? (agenții de publicitate, media, PR, digital, furnizori)

Thomas Hofmann: Există patru criterii de selecție: aceștia trebuie să fie 1) creativi în abordare, 2) generaliști în modul în care înțeleg piața și business-ul, 3) profesioniști în execuție și 4) 100% onești și de încredere. Aceste criterii funcționează în orice domeniu și, chiar dacă lipsește doar un singur element, aceștia nu sunt luați în considerare.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: PAUL MARKOVITS (URBB)

Forbes: Care considerați că este cea mai importantă calitate al unui om bun de marketing?

Thomas Hofmann: Criteriul principal este ca acesta să fie pasionat! Un bun om de marketing trebuie să fie curios – cu privire la oameni, la tendințe și la lume în general. Acesta este ingredientul major. Dacă ești, de asemenea, isteț, creativ, flexibil și încăpățânat vei avea, cu siguranță, succes.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: IULIA DOBRE (PEPSICO)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii