Cautare




, Contributor

Telecom |
|

Teodor Ceaușu, Ixia: Fără inovație o companie nu are viitor

Inovația are un rol extrem de important în evoluția industriilor și a fiecărei companii în parte. Citiți în continuare cum văd cei mai importanți antreprenori și directori de companii prezente în România acest rol al inovației și cum se implică ei în implementarea procesului de inovație.
Teodor Ceausu - Country Manager Ixia

Teodor Ceaușu, Country Manager Ixia România

1. SPRIJIN PENTRU INOVAȚIE

Ne încurajăm constant colegii să propună soluții tehnologice inovatoare pentru care ar putea primi patente. Anual, avem în jur de 30 astfel de propuneri la nivel local care ajung pe masa experților internaționali în patente ale companiei, dintre care aproximativ o treime ajung să fie depuse la United States Patent and Trademark Office. Credem foarte mult în spiritul antreprenorial și în stimularea inovației și dezvoltării de proiecte noi pentru creșterea mediului de business local. Tocmai de aceea, am fost printre primele companii care au organizat un concurs – IXIA Business Contest – dedicat ideilor din IT care pot deveni o afacere. Modelul a fost preluat repede și acum s-a transformat în Innovation Labs, un eveniment pe care noi îl susținem an de an. În plus, sprijinim de câțiva ani buni și concursul Startup Spotlight de la How To Web. Pe lângă faptul că oferim premiile startup-urilor cu cel mai mare potențial de business, ne încurajăm și colegii să își dedice timp pentru activități de mentorat.

VEZI AICI RĂSPUNSURILE CELOR MAI IMPORTANȚI ANTREPRENORI ȘI DIRECTORI DE COMPANII DIN ROMÂNIA

2. NEVOIA DE INOVAȚIE

Fără inovație, o companie nu are viitor. Tocmai de aceea, în prezent, ești obligat să inovezi. Și se poate inova în orice aspect al activității unei companii de dezvoltare de software. Lucrul acesta este valabil indiferent dacă este vorba de inovație tehnică sau de proces. Inovație poate fi dezvoltarea unei tehnologii noi sau îmbunătățirea a ceva deja existent. Toate acestea trebuie să facă parte din preocupările de zi cu zi ale companiilor de IT&C sau le va fi din ce în ce mai dificil să supraviețuiască pe piață în absența inovației.

3. EVOLUȚIA INDUSTRIEI

Creșterea exponențială a traficului în rețelele de telecomunicații și nevoia din ce în ce mai mare pentru interoperabilitate au făcut ca multe dintre marile companii din IT&C să aloce bugete semnificative departamentelor de cercetare și dezvoltare pentru stimularea inovației. Mai mult decât atât, fie că este vorba de intraprenoriat, sau de achiziții de soluții sau tehnologii de ultimă generație, investiția în inovație a devenit o parte importantă a strategiei de dezvoltare a companiilor și joacă un rol crucial în poziționarea acestora ca lideri de piață.

4. ROLUL EȘECULUI

Se poate spune că eșecul stă la baza inovației. Însă, definiția larg acceptată a eșecului ar trebui regândită în cazul procesul de inovare. Astfel, considerăm că ar trebui să vorbim, mai degrabă, de încercări sau căutări și mai puțin de eșecuri. Există multe exemple celebre și totodată inspiraționale de idei care nu au fost primite bine, inițial, de industria software-ului sau antreprenori care au crezut atât de mult în proiectul lor încât, indiferent de obstacole, au continuat ani întregi să și-l pună în practică. De aceea, teama de eșec este, de fapt, un non-sens. Trebuie să încerci și să schimbi, apoi să încerci din nou, până când ceea ce îți dorești se întâmplă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii