Cautare




, Staff

Editor-in-Chief Forbes România

Opinii |
|

Talkin’ ’bout my Generation

Dacă exista un produs pentru care revista Forbes să fie cunoscută în primul an de la apariția sa în România, atunci cu siguranță că acest produs era Forbes 500, topul celor mai bogați români.
Ionut Bonoiu

Acum, la zece ani de prezență pe piața românească, lista proiectelor speciale Forbes recunoscute este mult mai mare, de la evenimentele și produsele editoriale Forbes Kids până la seria de evenimente Forbes Woman. Cel mai vizibil și căutat proiect special este, însă, „30 sub 30”, o listă anuală pe care o publicăm începând din anul 2012. Dacă inițial a fost vorba doar despre o reacție foarte rapidă la o idee pe care au avut-o colegii de la Forbes SUA, botezată „30 under 30”, acum proiectul editorial care prezintă tineri cu performanțe deosebite la mai puțin de 30 de ani este cel mai apreciat și căutat dintre proiectele pe care le facem.

Aflat deja în al optulea an (suntem singura revistă Forbes din afara Statelor Unite care a derulat acest proiect în paralel cu ediția americană, restul edițiilor Forbes din restul lumii începând să realizeze proiecte similare câțiva ani mai târziu), „30 sub 30” a adus la lumină până acum aproximativ 300 de tineri din domenii diferite, de la business și tehnologie, la artă și sport.

„30 sub 30” nu a fost niciodată un top și nu am avut pretenția că ar fi o listă exhaustivă. Este o listă subiectivă, formată din agregarea altor zeci și sute de alte liste subiective ale unor oameni profesioniști, curajoși, performanți și, dincolo de orice, „humble”. Cred dacă ar exista o singură calitate de care are nevoie această țară, și cu atât mai mult tânăra generație, atunci aceasta ar trebui să fie smerenia, în condițiile în care, până acum, principala trăsătură comună a celor mai multe dintre modelele promovate ca fiind de succes a fost tupeul și aroganța.

Ediția din acest an va marca o altă premieră: va fi pentru prima dată când pe lângă gala în care vom anunța lista de anul acesta a „30 sub 30”, va fi organizat și primul summit „30 sub 30”. Tema acestei prime ediții este Generation L(eadership) și ne-am propus să realizăm un portret robot al generației care va juca cel mai important rol în dezvoltarea României în următorii 30 de ani.

Este primul eveniment care a fost realizat aproape în totalitate pe baza discuțiilor și sugestiilor celor care au făcut parte din generațiile de până acum ale „30 sub 30”.

De altfel, tinerii „30 sub 30” sunt speakeri și moderatori în cadrul evenimentului care va încerca să identifice factorul transformațional care definește cel mai bine noua generație, știut fiind că fiecare nouă generație, începând cu baby boomers, a avut o componentă transformațională. Concluziile discuțiilor le veți putea regăsi în edițiile viitoare ale Forbes România, dar până atunci vă invit să îi regăsiți în următoarele pagini ale revistei pe membrii generației 2019 a Forbes România „30 sub 30”, o generație deosebită, care cuprinde 30 de nume din domeniul tehnologiei și tot atâtea din afara domeniului.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii