Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Studiu: Viitorul este electric

Trendul trotinetelor electrice pornit în Statele Unite ale Americii ia amploare și pe piața locală, în contextul traficului aglomerat din București și din marile orașe.
Up&Down_207.indd

Mai mult, 2 din 10 români intenționează să își achiziționeze o trotinetă electrică până la finalul acestui an, potrivit unui sondaj realizat de evoMAG, retailer online de electro-IT.

Bugetul alocat de români pentru achiziția unei trotinete electrice este în creștere, aceștia fiind dispuși să cheltuiască, în medie, 2.000 de lei. Pentru cei care nu vor să investească într-o trotinetă electrică, există opțiunea de a o închiria pentru perioade scurte de timp, pentru a se deplasa pe distanțe mici. Pe piața din București sunt prezente deja trei companii de închiriere de trotinete electrice: Wolf-E Rides, Flow și Lime, însă este de așteptat ca și alte companii internaționale să își facă intrarea, iar cele existente să intre și în alte orașe mari din țară, precum Cluj-Napoca. În timp ce primele două companii sunt de origine locală, Lime este un start-up american global, prezent în multe orașe mari din lume. Pentru închiriere, Wolf-E Rides percepe un tarif de 2 lei pentru deblocare și 0,5 lei pe minut. Flow percepe 2 lei pentru deblocare și 0,4 lei/minut, iar Lime are un tarif de 3 lei pentru deblocare și 0,6 lei/minut.

De asemenea, Lime a introdus conceptul de „Juicers”, prin care bucureștenii pot primi bani dacă iau acasă trotinetele electrice pentru a le încărca. Inclusiv din ce în ce mai multe companii cumpără trotinete electrice pentru angajații lor, pe care îi încurajează să le folosească pentru a merge la întâlniri evitând să rămână blocați în trafic.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii