
Despre risc
Cred că dintre toți oamenii de afaceri din această ediție specială, eu mă număr printre cei care au recurs la unele dintre cele mai nebunești lucruri pentru a putea pune pe hartă businessul lor. Aceste „scamatorii nebunești” pot funcționa, însă nu mereu.
Când Virgin America a lansat ruta Las Vegas, personalul meu m-a dus în vârful Hotelului Palms și mi-a spus că trebuie să fac bungee jumping ca să ajung înapoi la petrecerea de la parter. Eram foarte sceptic, mai ales și din cauza faptului că vântul sufla cu 50 de kilometri pe oră. Cu toate acestea, am sărit și, din păcate, în timp ce eram în cădere liberă m-am lovit puternic cu picioarele de clădire, pantalonii s-au sfâșiat, iar eu am ajuns la petrecere cu picioarele însângerate. Am înțeles că brandul Virgin este atât de conectat cu mine personal încât trebuie să am grijă să nu afectez brandul prin ceea ce fac.
În ciuda celor spuse, asta nu înseamnă că nu trebuie să riști în acțiunile tale. Pe măsură ce Virgin a evoluat și a devenit un brand tot mai puternic, ne-am însușit riscuri mai mari, mai îndrăznețe pentru a putea aborda sectoare diferite. Una dintre cele mai mari investiții ale noastre a fost în companiile spațiale, în care am investit încă de la înființare un miliard de dolari. În viață suntem nevoiți să ne asumăm o mulțime de riscuri, fie că sunt la nivel personal sau profesional. Câteodată, viața ne lovește direct în față, dar oamenii îi apreciază pe cei care încearcă și eșuează.
„Câteodată, viața ne lovește direct în față, dar oamenii îi apreciază pe cei care încearcă și eșuează.”