Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Răzvan Orbulescu (FrieslandCampina): “Fenomenul cu cel mai puternic efect pe termen lung e deteriorarea accelerată a calității educației din România”

Răzvan Orbulescu, director de marketing al FrieslandCampina România, atrage atenția că deteriorarea accelerată a sistemului educațional poate genera o societate unde valoarea și adevărul sunt relative.
Razvan Orbulescu

Răzvan Orbulescu, director de marketing al FrieslandCampina România

Forbes: Care sunt oportunitățile anului 2017 în activitatea dumneavoastră de om de marketing? Este un an obișnuit, de creștere a consumului în România, sau ocupă un loc de special, care se diferențiază de anii precedenți?

Răzvan Orbulescu: În 2017, consumul de lactate a încetinit, contrar așteptărilor de anul trecut, așa că piața devine mai dificilă. Dincolo de asta, 2017 e anul în care, împreună cu echipa de excepție cu care am șansa să lucrez, mi-am îndeplinit un vis vechi de vreo 10 ani, reușind să ajungem cu brandul Napolact la o bornă de creștere în cota de piață și în profitabilitate, care în timpul recesiunii părea de neatins.

INTERVIU CU GABRIELA LUPAȘ-ȚICU

Forbes: Care sunt lecțiile pe care le-ați dobândit din experiența crizei economice din perioada 2009 – 2013? Aveți pregătit un plan în cazul unei noi recesiuni?

Răzvan Orbulescu: – Oportunitățile se multiplică pe măsură ce le fructifici.

– Crește investiția în brand când lucrurile încep să meargă rău. Continuă până după ce încep să-și revină.

– Planifică, fiind sigur că va trebui să adaptezi planul. Des.

Și una împrumutată, dar care a mers la fix: „Mai bun” înainte de „mai ieftin” și vânzările înaintea costurilor.

INTERVIU CU GABRIELA SÎRBU (PROFI)

Forbes: Din punctul dvs. de vedere, care este trendul cu cel mai puternic impact în deciziile de marketing (naționalism, digitalizare, îmbătrânirea populației, generația Millennials etc.)

Răzvan Orbulescu: Fenomenul cu cel mai puternic efect pe termen lung e deteriorarea accelerată a calității educației din România, pentru că poate genera o societate unde valoarea și adevărul sunt relative.

Daca nu suntem atenți, vom ajunge să ne prefacem că oferim valoare adăugată celor care se prefac că și-o doresc.

 INTERVIU CU EUGEN POPESCU (eMAG)

Forbes: În viziunea dvs, care sunt domeniile pe care omul de marketing trebuie să le cunoască pentru a fi mai performant? (sociologia, psihologia, politica, sport, mass-media etc)

Răzvan Orbulescu: Nici una din cele de mai sus. Mai degrabă ar fi importante deprinderile învățate în timpul grădiniței: fii mereu atent; ai curajul măcar să încerci; nu lăsa dezordine în urma ta; spune „îmi pare rău” atunci când greșești; dacă auzi un lătrat, probabil vine un câine. Pe cea din urmă o folosim destul de des ca să evităm fenomenul corporate de ultra-analizare a situației.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii