
Evoluţia companiei în 2016
Evoluţia Vodafone în 2016 a continuat să se axeze pe inovaţie. În ceea ce privește reţeaua, am lansat Supernet 4G+, care oferă viteze mai mari, cea mai bună experienţă video HD pe mobil, acoperire mai bună în interior și securitate sporită, precum și cea mai extinsă acoperire 4G+ din ţară. Odată cu această lansare, am oferit și o lună de internet gratuit tuturor utilizatorilor localizaţi în Cluj-Napoca și în Iași, prin intermediul iniţiativei Supernet 4G+ City.
În zona de produse și servicii, am marcat mai multe premiere pentru piaţa din România, printre care oferirea de acces nelimitat și gratuit la social media pentru abonaţii persoane fizice sau Ready Business Score pentru companii, un instrument digital gratuit care oferă o analiză personalizată a companiei și recomandări de soluţii pentru îmbunătăţirea businessului. De asemenea, 2016 a fost anul lansării serviciului de streaming video și de muzică online 4GTV+ și a unui parteneriat exclusiv pentru piaţa din România cu Netflix.
Legat de comunicarea noastră din 2016, am continuat să inovăm prin campanii speciale, precum cea în care am supus reţeaua noastră la un test extrem cu Titi Aur, care a condus mașina sa în condiţii de raliu având geamurile complet acoperite, bazându-se doar pe imaginile cu pista transmise live prin reţeaua noastră și afișate în interiorul mașinii, sau campania „România Nedescoperită“, care a promovat Tezaure Umane Vii UNESCO.
În ceea ce privește rezultatele financiare, am raportat indicatori solizi, cu o creștere puternică a bazei de clienţi și un consum impresionant de date mobile, precum și un avans al veniturilor din servicii.
Evoluţia domeniului în 2016
Lipsa de predictibilitate în domeniul legislativ continuă să fie una dintre cele mai mari provocări pentru noi.
Printre cele mai impresionante evoluţii din 2016 se numără creșterea consumului de date mobile, reflectată și în rezultatele noastre cu un avans de peste 100%. Ne bucurăm că influenţăm activ această evoluţie și vom continua să ne concentrăm pe acest aspect.
Lucruri bune în România în 2016
România a continuat să fie una dintre cele mai competitive pieţe nu doar din Europa, ci din toată lumea. Smartphone-ul este deja o parte activă din viaţa oamenilor, ceea ce naște noi comportamente, precum consumul tot mai mare de conţinut video pe mobil. Suntem mândri, de asemenea, să contribuim la creșterea gradului de digitalizare a companiilor, care adoptă noi tehnologii precum IoT sau soluţii in cloud.
Așteptări de la noul guvern
Ca orice altă companie, avem nevoie de stabilitate din partea autorităţilor și în domeniul legislativ, pentru a putea face planuri de business și investiţii pe termen lung.
Strategia companiei în 2017
Ne vom concentra în continuare pe oferirea celei mai bune experienţe în ceea ce privește performanţa reţelei și calitatea serviciilor, precum și pe inovaţie – de exemplu, pentru a crește gradul de adopţie a noilor tehnologii în rândul clienţilor persoane fizice și companii.