Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Radu Ilinof (eMAG): “Trăim într-o economie a experiențelor, în care oamenii își doresc o relație emoțională cu brandurile”

În viziunea lui Radu Ilinof (eMAG), companiile stau pe munți de date, dar vor avea de câștigat cele care vor reuși să extragă acel set de date relevante de care să se sprijine pentru a crea o relație emoțională cu clienții lor.
053 marketing 18 Radu Ilinof eMAG

Radu Ilinof, director de marketing, eMAG

Forbes: În opinia dvs. care sunt cele mai importante provocări în marketingul următorilor cinci ani? (Câteva predicții despre marketingul următorilor cinci ani.)

Radu Ilinof: Trăim într-o economie a experiențelor, în care oamenii își doresc o relație emoțională cu brandurile, care să îi facă să se simtă unic, iar aceasta este una dintre provocările majore ale omului de marketing al zilelor noastre.

Stăm cu toții pe munți de date, iar companiile care vor reuși să extragă exact acel set de date relevante de care să se sprijine pentru a crea acest tip de relație cu clienții lor vor avea de câștigat.

În tot acest hățiș de date va fi tot mai dificil pentru om să proceseze informația, astfel că tehnologia va juca un rol vital în personalizarea și colectarea lor. Marketingul anilor care vin va trebui să construiască puntea către publicurile sale cu sprijinul inteligenței artificiale și a machine learning.

În egală măsură, în contextul geopolitic și economic actual, brandurile trebuie să aibă o preocupare autentică pentru temele mari ale omenirii, sa fie implicate și să joace un rol activ în soluționarea lor. Generațiile care vin sunt preocupate de aceste aspecte care trebuie integrate în mod natural în orice strategie.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: CONSTANTIN VASILE (HENKEL)

Forbes: Ce sfaturi i-ați da unui tânăr care intră în marketing? (Atât lucruri bune, cât și lucruri mai puțin bune despre marketing.)

Radu Ilinof: Să fie curios și deschis, să învețe de la ceilalți, să citească și să meargă la evenimente în care să asculte ce au de zis oamenii din industrie. Mai mult ca oricând, marketingul este o industrie în plină transformare, astfel că este important să știe să se adapteze situațiilor noi cu care se confruntă în fiecare zi. Să fie îngăduitor cu sine și cu ceilalți și să nu îi fie frică să greșească.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: ENIDA SINTESCU (L OREAL)

Forbes: Care sunt criteriile și principiile pe baza cărora vă alegeți partenerii de comunicare? (agenții de publicitate, media, PR, digital, furnizori)

Radu Ilinof: La eMAG credem în parteneriatele pe termen lung, astfel că și noi la rândul nostru suntem un partener de cursă lungă. Ne alegem partenerii care au valori comune cu ale noastre, sunt deschiși și flexibili mediului în care operăm, deoarece e-commerce-ul este un mediu extrem de dinamic.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: MONICA TAMAȘ (UNILEVER)

Forbes: Care considerați că este cea mai importantă calitate al unui om bun de marketing?

Radu Ilinof: Cred că cea mai importantă calitate a omului de marketing este adaptabilitatea.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: ANCA MUȘAT (HEINEKEN)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii