Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Topuri |
|

Previziuni pentru 2021

Forbes i-a întrebați pe câțiva dintre cei mai influenți antreprenori și manageri de companii din România cum văd ei evoluția următorilor șase ani.
Coperte Forbes 142

Florin Talpeș, fondatorul Bitdefender: „Trebuie să fim mult mai activi. Mă refer la întreprinzători, la oamenii care lucrează în corporaţii, ei sunt pe cale să devină nucleul societăţii civile”.

Mircea Tudor, inventator, antreprenor și business angel: „Tendința actuală a tehnologiilor moderne este migrarea către Orientul Îndepărtat, în special China, pentru a căuta o mână de lucru ieftină”.

Kinga Daradics, Director General Mol România: „Cu șase ani în urmă, copiii de 12 ani nu aveau smartphone-uri, tablete sau acces atât de ușor la internet, și nu era nevoie să ai wireless în toate punctele publice”

Șerban Toader, Senior Partner KPMG: „Este greu de spus cu certitudine cum va arăta consultanța în șase ani. Cu toate acestea am observat o tendință generată de situația actuală din sistemul de învățământ”.

Gabriel Zbârcea, fondatorul Ţuca Zbârcea & Asociaţii: „Nu cred că piața avocaturii se va modifica, îmi doresc doar ca breasla să fie mai tolerantă și solidară iar confraternitatea să nu fie doar un concept frumos, dar abstract”

Severina Pascu, CEO UPS România și Ungaria: „Pentru noi, la UPC, putem spune că ultimii șase ani au început în 2008, în martie. Am avut două fațete ale monedei”

Mihai Marcu, fondator MedLife: „Peste jumătate de an se fac șase ani de când am fost implicați în prima vânzare a unui pachet mai mare de acțiuni în cadrul MedLife, 36% către Société Generale Asset Management, care a avut alături de noi un rol important în tot ceea ce înseamnă zona de achiziții. A fost un prim mesaj al MedLife”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii