Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Potențial de cinci stele

Brandul Sheraton și-a făcut intrarea pe piața românească în acest an, iar reprezentanții hotelului cred în potențialul Bucureștiului.
Sheraton-by-day

Lanțul  hotelier Starwood Hotels & Resorts Worldwide și-a extins anul acesta activitatea prin lansarea în București a brandului de cinci stele Sheraton, una dintre „perlele” industriei hoteliere. Hotelul Sheraton este clasificat la cinci stele, are 270 de camere, dintre care 27 de apartamente executive și un apartament prezidențial. Sheraton oferă un spațiu de conferințe și de evenimente de 1.200 de metri pătrați, având la dispoziție 11 săli de conferințe, dintre care două săli de bal și două săli de ședință. În urma unui contract de franciză încheiat între brandul internațional și S.C Grand Plaza Hotel S.A, cele 270 de camere au fost modernizate în urma unei investiții de circa șase milioane de euro pentru a putea respecta standardele pe care le presupune brandul Sheraton. Robert Korn, vicepreședinte și director operațional pentru Europa de Sud-Est al Starwood Hotels & Resorts Worldwide, prezent la inaugurarea oficială a hotelului, a explicat că prezența hotelului în Capitală este o „oportunitate de a arăta potențialul țării unei noi categorii de clienți pe care România nu a mai avut-o până în prezent. Când am înființat hotelul, ne-am conectat cu un univers al unui nou tip de clienți care nu cunoștea țara”. În acest profil de clienți la care se referă  vicepreședintele și directorul operațional pentru Europa de Sud-Est al Starwood poate fi încadrat călătorul pasionat, omul de afaceri, dar și un grup de angajați care lucrează într-o companie și urmează să organizeze evenimente în incinta hotelului. „Sunt multe lucruri care merită descoperite în București”, completează Robert Korn.

BUCUREȘTIUL A AJUNS PE HARTA SHERATON

Referitor la piața de lux din România, acesta a adăugat că, din moment ce există branduri hoteliere de lux pe piața autohtonă, crește automat șansa ca numărul vizitatorilor interesați de activitatea de pe această piață să se multiplice. Robert Korn mai spune că, în urma renovării și a procesului de rebranduire, „hotelul este catalogat drept cel mai scump hotel din București”. Potrivit site-ului Booking.com, pentru a rezerva o cameră din hotel spre sfârșitul lunii noiembrie, o persoană poate plăti între 439 lei și 1.065 lei pe noapte, în funcție de camera pe care o dorește.

În urmă cu câteva luni, Starwood Hotels & Resorts Worldwide a făcut publică strategia Sheraton 2020, în care sunt incluse zece obiective stabilite cu scopul de a crește brandul în întreaga lume, cu precădere în Europa. Printre obiective, se află deschiderea a 150 de noi hoteluri Sheraton în mai multe țări, precum și lansarea unui nou segment. „Unul dintre cele zece puncte ale strategiei Sheraton 2020 este dezvoltarea conceptul Sheraton Grand”, explică Robert Korn. Procesul de extindere a hotelului în Sud-Estul Europei a luat amploare anul acesta, când în regiune au fost inaugurate cinci hoteluri. „Am deschis primul hotel din această zonă în Turcia, în luna februarie, iar recent am inaugurat câte un hotel Sheraton în Italia, Croația și – bineînțeles – România. Urmează ca în decembrie să deschidem încă un hotel în Istanbul”, mai spune reprezentantul Sheraton.

În următorii doi ani, Starwood Hotels & Resorts Worldwide vrea să mai deschidă 30 de hoteluri Sheraton, întâi în capitale, apoi în principalele orașe ale țărilor în care hotelurile vor fi inaugurate. Despre strategia de extindere, Robert Korn spune că este necesar să găsească „partenerul potrivit, brandul potrivit și locul potrivit. În caz contrar, nu apare produsul potrivit”.

La momentul actual, brandul Sheraton are peste 500 de hoteluri în întreaga lume. Starwood Hotels & Resorts Worldwide este un lanț hotelier american și unul dintre cei mai mari operatori de hoteluri din întreaga lume. În afară de brandul Sheraton, compania mai controlează mărci precum Westin, Le Méridien, W Hotels sau Four Points by Sheraton.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii