Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Cool 100 |
|

Portret de trendsetter: Anamaria Hâncu

specialist în comunicare, „soctivist eco”
Anamaria Hancu BOB_5225

Este promotion-manager la un label de muzică românesc (lucrează pentru Inna, Antonia, Alexandra Stan), unul din inițiatorii mișcării „Let’s Do It România”și poetă; Anamaria face parte din cohorta „ecoluționarilor”, a ecologiștilor-activiști, a celor care generează „revoluții, șocuri sociale, acțiuni creative de grup care să genereze schimbare de mentalități și status quo”. Ziua Națională de Curățenie este una din cele mai puternice mișcări de ecologie din România, adunând în fiecare ani peste 150 000 de voluntari. (anamariahancu.com)

VEZI AICI: Cine sunt trendsetterii care au ales brandurile cool ?

VEZI ȘI: Cum s-au ales cele mai cool branduri?

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii