Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

|
|

Portret de trendsetter: Adriana Matei

Blogger de modă și specialist în comunicare, a început aventura construcției de marcă personală acum 3 ani, cu misshypewit.com, un proiect care provoacă status-quo-ul percepției categoriei „fashionista“, promovând valul de „feminitate globală“ care susține că istețimea unei femei nu e incompatibilă cu interesul ei pentru modă, ci dimpotrivă: e chiar dezirabilă pentru o femeie care vrea sa aibă succes și să facă diferența. Pentru „new power feminists“, stilul are legătură mai degrabă cu o cunoaștere de sine, curiozitate și un simț al umorului, iar hainele sunt doar o consecință a acestui lucru. Pentru ele, moda nu e suficientă ca să fii interesantă, trebuie să ai preocupări diferite; „new fashionistas“ știu că moda și faima pot fi cumpărate, dar „creierul“ și recunoașterea înseamnă ore de excelență, muncă și construcție. Le place să fie frivole, delicate, fashioniste și bătăioase, puternice, ironice, creative, deștepte, vizionare.

Cine sunt trendsetterii care au ales brandurile cool în 2015?

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii