Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

Pionierat și burgeri

Când alegerea dintre savoarea unui burger și confortul unei pizza livrate la domiciliu devine prea complicată, există o soluție alternativă.
Daniel Draghici FOTO Marius Michailov (6)

Daniel Drăghici este unul din cei mai notorii și activi antreprenori din zona de clubbing din România, este unul dintre trendsetterii care contribuie la realizarea topului anual Forbes al celor mai cool 100 de branduri din România și a fost unul dintre cei mai apreciați speakeri la edițiile din ultimii ani ale evenimentului inspirațional Forbes România Successful me.

Și-a început cariera de antreprenor la vârsta adolescenței (15 ani), când a venit cu ideea organizării de majorate într-un moment in care acestea erau un eveniment organizat exclusiv acasă. Au urmat balurile de liceu și facultate, apoi petreceri estivale, iar în 2010 apăreau brandurile „The Fresh” și „Color”, implicate în organizarea unor evenimente de muzică electronică și concerte live la care au participat peste 250 de artiști internaționali, consacrați sau în ascensiune, jumătate fiind în premieră în România (Kygo, Chet Faker, Bonobo, Dimitri From Paris, Roger Sanchez, Grandmaster Flash, Jazzy Jeff, Nouvelle Vague, Larry Heard, Nicky Siano, Dub FX sau Akua Naru).

Prezența lui Daniel Drăghici în această ediție a dosarului de small business al Forbes România nu este însă datorată celor zece ani de experiență în organizarea de evenimente, ci unei afaceri lansate oficial la 1 decembrie 2014. Burgerz devenea atunci primul restaurant dedicat exclusiv livrării de burgeri din România, într-un context in care burgerii erau priviți de către consumatorii bucureșteni ca unul dintre cele mai cool produse.

„Ideea din spatele Burgerz a fost inspirată de nevoia publicului nostru, cu care în majoritatea cazurilor ne identificam”, declară Daniel Drăghici. „Dacă tot i-am distrat, am vrut să le dau și de mâncare și încă de la început obiectivul a fost să fac acest serviciu exact așa cum mi l-aș fi dorit eu, în calitate de consumator”. Meniul Burgerz conține în prezent 14 tipuri de burgeri, dintre care 10 preparați cu carne de vită Black Angus, unul vegetarian, unul lacto-vegetarian, unul cu somon și chiflă cu cerneală de sepie si unul cu carne de porc, Greuceanu, lansat la aniversarea de un an a Burgerz. Toate cele 14 tipuri de burgeri sunt preparate folosind rețete proprii, create de către Chef Păpuș.  Există și doi burgeri gourmet, Le Burger și Il Maestro, iar cel mai bine vândut burger este Casablanca, pe care Daniel Drăghici îl descrie ca fiind “mai mult decât un cheeseburger, dar mai puțin pretențios decât un burger dintr-un restaurant sofisticat”.

Proiectul Burgerz a fost o investiție de circa 120.000 de euro, generând o cifră de afaceri anuală de aproximativ 300.000 de euro. A livrat deja 100.000 de burgeri în mai puțin doi ani de la apariția pe piață. Dacă la momentul lansării era exclusiv un serviciu de livrare a burgerilor, în prezent burgerii pot fi savurați la Grădina Floreasca din București.

De altfel, după cum spunea în cadrul conferințelor Successful me, Daniel Drăghici preferă să lucreze numai cu prietenii şi familia deoarece factorul sentimental a fost întotdeauna pe primul loc pentru el, şi astfel satisfacţia a fost mult mai puternică decât dacă ar fi lucrat cu necunoscuţi. În viitor, Daniel Drăghici intenționează să deschidă un restaurant cu preparate bio, de producție proprie. „Pentru că am copilărit acolo și încă mă simt legat, îmi doresc și o afacere în mediul rural, ca sursă de ingrediente bio pentru noul restaurant”, conchide Daniel Drăghici

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii