Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Leadership |
|

Pe creștere

Grupul Automobile Bavaria, fondat și deținut de omul de afaceri Michael Schmidt, a depășit anul trecut pragul de 400 de milioane de euro afaceri, după ce a vândut aproape 8.700 de vehicule.  
 aboneaza-te
020 MP Michael Schmidt

 

 

 

De patru ani de zile am concentrat toate participările din România și din Germania într-un holding în Austria, de unde continuăm activitatea de import pentru camioanele MAN și dorim să dezvoltăm acest business. Avem o cifră de afaceri de 415 miloane de euro, obținând anul trecut profit în toate domeniile”, a declarat Michael Schmidt, fondatorul și președintele MHS Holding, care include MHS Truck & Bus, MHS Motors, Bavaria Mobility, Schmidt Automobile, Schmidt Premium Cars și MHS Automotive.

În România, MHS Holding a vândut 4.693 unități, automobile noi şi rulate vândute prin dealerii Automobile Bavaria, precum şi autocamioane şi autobuze vândute prin MHS Truck & Bus. Cifra de afaceri înregistrată de companiile din România în 2019 a crescut cu 8 % față de anul anterior, ajungând la 260 de milioane de euro.

Automobile Bavaria, cea mai mare rețea de dealeri BMW din Sud-Estul Europei, a înregistrat o creștere cu 18% a vânzărilor de automobile BMW în România, cu 3.147 unități livrate, noi și second hand. Vânzările de automobile rulate s-au situat la nivelul anului 2018, cu aproape 1.400 de automobile BMW și MINI livrate în România.

„Pe lângă digitalizarea accelerată a tuturor domeniilor de activitate, anul acesta urmărim extinderea capacităţii de service în majoritatea locaţiilor BMW cu până la 30% și analizăm atent oportunitatea de a deschide noi locaţii de service. Creşterea gradului de satisfacţie a clienţilor și consolidarea unei bune relații cu aceștia rămân printre obiectivele noastre principale și în 2020. De asemnea, luăm în calcul și extinderea reţelei de service MINI şi BMW Motorrad”, a declarat Georg Pfeffer, CEO Automobile Bavaria, numit în funcţia de CEO al Automobile Bavaria la sfârșitul anului 2018, având o experienţă de peste 25 de ani, la nivel de management, în domeniul auto. Dealerul Opel din Târgu Mureș, MHS Motors, a vândut anul trecut, în al doilea an de la deschiderea oficială, 195 de automobile noi, înregistrând o creștere cu 55% a vânzărilor. Acesta, împreună cu toți dealerii Automobile Bavaria, va fi susținut și de o nouă platformă de vânzări online – OnlineAuto24.ro.

De asemenea, în ceea ce privește serviciile de rent a car, oferite prin Bavaria Mobility, anul 2020 va aduce noi oferte și opțiunea unor abonamente pe termen lung sau scurt, adresate atât companiilor, cât și persoanelor fizice. Cu o flotă de peste 100 de autovehicule, Bavaria Mobility a înregistrat o creștere cu 50% a cifrei de afaceri în 2019, comparativ cu anul 2018.

Pe de altă parte, cu o creștere de 25% a vânzărilor în anul 2019, Rolls-Royce Motor Cars München a depășit performanțele anului 2018, pentru care a fost premiat la Conferinţa anuală de la Singapore cu premiul „Global Dealer of the Year 2018”. Unul dintre factorii care au contribuit semnificativ la această creștere a fost noul model Rolls-Royce Cullinan, foarte apreciat la nivel global, inclusiv de către clienții din România. „Cullinan, SUV-ul de lux al mărcii, a depășit toate așteptările și a fost principalul model care a impulsionat vânzările în Germania. Cu Rolls-Royce Motor Cars München în postura de cea mai apropiată reprezentanță de sud-estul Europei, au crescut și eforturile noastre pentru această regiune, inclusiv prin alocarea unui Brand Manager. Cullinan este modelul care a înregistrat cel mai accelerat ritm de vânzare din istoria mărcii, iar noi am fost chiar printre primii care l-au livrat. În prima parte a acestui an vom prezenta și versiunea Black Badge a lui Cullinan, fiind o linie care s-a bucurat de o mare popularitate la nivel global, urmând ca în a doua jumătate a anului să fie lansat noul model Ghost”, a mai spus Michael Schmidt, Președinte MHS Holding și Rolls-Royce Motor Cars München & Bucharest.

Importatorul și distribuitorul camioanelor MAN a înregistrat o creştere cu 0,8% a cotei de piaţă faţă de anul 2018, în condiţiile unei pieţe de vehicule grele noi aflată în scădere, înregistrând totodată dublarea numărului de contracte de service. „Anul acesta va fi marcat în primul rând de lansarea, atât la nivel internațional, cât și la nivel național, a noii generații de camioane MAN TG3, moment mult așteptat de clienți. De asemenea, anul acesta vom demara vânzarea pe piața locală a gamei de vehicule comerciale ușoare MAN TGE”, a declarat Claudia Iordache, director executiv al MHS Truck & Bus.

Consolidarea imaginii de brand a Automobile Bavaria, bazată pe cei 25 ani experienţă cu marca BMW în România va fi unul dintre obiectivele principale ale grupului în acest an, potrivit lui Georg Pfeffer, concomitent cu păstrarea trendului pozitiv al vânzărilor pentru toate brandurile din portofoliu. „Dezvoltarea business-ului de maşini rulate prin creşterea volumului şi diversificarea serviciilor oferite clienţilor este de asemenea o prioritate, completată de digitalizarea accelerată a tuturor domeniilor de activitate. În ceea ce privește rețeaua de dealeri, urmărim transformarea unor locații service-only în dealeri de vânzări și service pentru marca MINI, pentru a susține creșterea volumului de vânzări pe acest segment. Odată cu lărgirea gamei BMW Group de automobile electrice şi plug in hybrid și lansarea unor noi modele la începutul acestui an, urmărim cu interes deciziile luate de către autorități referitor la programele Rabla și Rabla Plus. Susţinem și dezvoltarea reţelei de staţii de alimentare pentru aceastea, având deja două stații de mare putere montate în Băneasa și Militari. De asemenea, dorim să menținem creșterea bună a vânzărilor de motociclete noi şi rulate din toate oraşele în care suntem reprezentaţi”, a explicat Georg Pfeffer.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii