Cautare




, Contributor

|
|

În pas cu timpurile

Lumea se schimbă și, odată cu ea, și modelul de afaceri al celor mai mari grupuri petroliere din Europa Centrală și de Est.
Kinga Daradics_3954

Prezent în peste 40 de țări și în 12 țări din regiune, grupul maghiar MOL se află în continuă expansiune, cu un număr semnificativ de stații de benzină achiziționate în ultima perioadă: peste 40 de stații în România, 150 de stații în Ungaria, aproape 100 în Cehia, dar și în Slovacia și în Slovenia.

„Această expansiune regională înseamnă și un model de afaceri care are la bază mai mulți piloni prin intermediul cărora a ajuns, cu timpul, să fie rezistent la fluctuațiile,  existente pe piața de petrol și gaze”, explică Kinga Daradics, CEO Mol România.

Grupul maghiar operează în prezent 2.000 de stații de alimentare și deservește zilnic, aproximativ un milion de clienți, fiind nevoit permanent să se adapteze și să fie „cu ochii în patru” la tot ce se întâmplă în jur.

„Am introdus un concept absolut inovativ, Fresh Corner. Intenționăm ca la sfârșitul acestui an să avem peste 300 de astfel de unități funcționale la nivel regional, iar în România avem deja opt unități și ne așteptăm să închidem anul acesta cu peste 40”, spune Kinga Daradics. Conceptul se orientează pe nevoile clientului de a consuma produse cât mai proaspete, oferindu-le posibilitatea de a câștiga timp și de a se putea aproviziona cu produse de bază la prețuri competitive.

Prezent în tot lanțul de produse petrochimice și chimice și de carburanți, inclusiv pe partea de autogaz, de produse speciale chimice și petrochimice sau de lubrifianți, compania are, în momentul de față, o cifră de afaceri de 1 miliard de dolari. În ultimii zece ani, Mol România a achitat, potrivit oficialului său, taxe de aproape 2 miliarde de euro către bugetul de stat, fapt ce o plasează printre primii zece plătitori de taxe din România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii