Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

ForbesLife |
|

„Pas cu pas“ prin Carrefour

În reţeaua de hipermarketuri Carrefour, cea mai vândută carte a anului 2015 a fost „Pas cu pas“ (Editura Curtea Veche), de Klaus Iohannis.
1Carrefour

Clienții au bătut „la pas” rafturile cu cărţi de la Carrefour. Au cumpărat „Pas cu pas”, prima carte a preşedintelui care se află pentru al doilea an consecutiv în top 10 cele mai căutate volume în această reţea de magazine. („Primul pas”, al doilea volum al președintelui, apărut în mai 2015 tot la Curtea Veche, n-a intrat în top.)

CEI MAI MEDIATIZAȚI ROMÂNI LA TÂRGUL GAUDEAMUS 2015

carrefour

Pe locul secund s-a plasat, în 2015, un titlu cu mare impact în lumea ortodoxă românească: „Arsenie Boca – minuni și mărturii”, de Romeo Petrasciuc.

VEZI CARE AU FOST CELE MAI VÂNDUTE CĂRȚI ALE DISTRIBUITORILOR ÎN 2015

Spre deosebire de 2014, când figurau în top 10 nu mai puțin de trei cărți ale lui Dan Puric, în clasamentul de anul trecut n-a intrat niciun titlu al prolificului autor. În schimb, sunt prezente trei cărți ale istoricului Neagu Djuvara. Reducerea de 4 puncte procentuale la TVA reprezintă o oportunitate pentru cititori.

VEZI AICI OPINIILE EDITORILOR ȘI DISTRIBUITORILOR DESPRE PIAȚA EDITORIALĂ DIN ROMÂNIA, ÎN ANUL 2015

Andreea Mihai, Marketing Director la Carrefour România, spune că „toate părțile implicate în piața editorială vor avea de câștigat”.

VEZI CĂRȚILE RECOMANDATE DE DAN C. MIHĂILESCU ÎN 2015

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii