Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Pariu pe România

Gigantul chinez Huawei accelerează expansiunea pe piața din România, cu atât mai mult cu cât gama sa de produse a devenit completă.
040 core Huawei 2

Devenit al doilea cea mai mare producător de smartphone-uri din lume, Huawei continuă să lanseze game de telefoane din ce în ce mai performante. Cea mai recentă lansare a companiei chineze a avut loc în luna martie a acestui an, la Paris, când a prezentat gama de smartphone-uri Huawei P30 și P30 Pro. De data aceasta, Huawei a mizat pe o cameră foto considerată în prezent de către specialiști cea mai performantă din lume.

„Vedem din ce în ce mai mult entuziasm cu privire la noile noastre smartphone-uri. Cu noile Huawei P30 Pro și P30, credem cu adevărat că vom realiza ceea ce am promis în ceea ce privește inovarea, tehnologia și fotografiile făcute cu smartphone-ul, datorită noilor caracteristici. (…) Consumatorii români și-au dat seama că tehnologia le îmbunătățește viața, îi ajută în hobby-urile lor, iar pentru majoritatea, smartphone-ul este instrumentul lor de lucru. Pe baza interesului și încrederii acordate de clienți, suntem încrezători cu privire rezultatele noastre pe piața românească. În ceea ce privește P30 Pro, lucrurile arată bine, precomenzile au depășit așteptările noastre. Unii dintre cei mai nerăbdători clienți au comandat deja produsul încă din primul moment al lansării de la Paris. În primele trei zile de precomenzi, am depășit deja rezultatele celor 3 săptămâni din anul precedent, cu o creștere de cinci ori mari mare față de anul trecut”, spune Zachary Jianglinchao (foto), Country Manager Huawei Consumer Business Group România.

De altfel, în ultimii trei ani, Huawei și-a crescut vânzările anuale de smartphone-uri cu 50% și are în plan să mențină această creștere. În România, producătorul și-a dublat vânzările pe segmentul smartphone-urile premium, odată cu lansarea modelelor Mate 20 Pro și Mate 20, din toamna anului trecut. Dacă în 2017, 1 din 5 consumatori din România achiziționa un telefon Huawei, în 2018, 1 din 4 consumatori făcea această alegere, conform informațiilor furnizate de companie. De pildă, cel mai bine vândut telefon al companiei pe piața din România în 2018 a fost modelul P20 Lite: doar de Black Friday au fost vândute 60.000 de unități. Piața de smartphone-uri din România a depășit valoarea de 1 miliard de euro. De asemenea, Huawei a trecut anul trecut pe prima poziție pe piața de tablete din România, conform datelor companiei.

Jianglinchao spunea, recent, că un element important al strategiei companiei pentru piața din România este lansarea gamei complete de produse Huawei. Astfel, în primăvara acestui an, Huawei a introdus gama de notebook-uri MateBook: MateBook X Pro, MateBook 13 și MateBook D. „Scopul nostru este de a aduce consumatorilor români întregul portofoliu de produse Huawei, de a crea un sistem Huawei care să le îmbunătățească viața de zi cu zi, de la cea profesională, la cea personală”, adaugă Jianglinchao.

Un alt element strategic important pentru chinezi în ceea ce privește piața locală este extinderea rețelei de unități fizice: în februarie a fost inaugurat primul Huawei Experience Shop din România, în centrul comercial AFI Cotroceni, amenajat pe o suprafață de 48 de metri pătrați, unde consumatorii pot testa produsele Huawei. Compania are în plan să deschidă și alte puncte fizice, atât în București, cât și în alte orașe mari din România, printre care Cluj-Napoca.

România este o piață importantă pentru Huawei, unde compania este prezentă de 15 ani și are 2.000 de angajați.

„Am văzut deja creșterea brandului Huawei în ultimii ani datorită interesului și încrederii consumatorilor pentru tehnologia inteligentă și inovatoare. Suntem prezenți în România de peste 15 ani și avem peste 2.000 de angajați la nivel național. Vom continua să creștem investițiile pe piața românească și vom continua să recrutăm noi talente în compania noastră la nivel național”, mai spune Zachary Jianglinchao, care se declară impresionat de viteza Internetului din România. El a preluat preluat funcţia de Country Manager al Huawei Consumer Business Group România de la finalul lunii februarie 2018, înlocuindu-l pe Fred Wangfei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii