FacebookTwitterLinkedIn

Cu investiții care pornesc de la aproximativ 130.000 de euro și ajung și la câteva milioane de euro (în funcție de numărul de trasee, în special, dar și de suprafața terenului), proprietarii parcurilor de aventură au trei ingrediente ale succesului: traseele prin copaci, tiroliana și neapărat o pădure în care au loc toate activitățile.

Afacerea devine profitabilă după primii trei ani de funcționare, spun proprietarii care au acumulat deja experiență în acest domeniu, cu condiția ca, în fiecare an, să fie făcute noi investiții și atracții pentru copii și adulți. Deja, zeci de mii de români au trecut pragurile parcurilor de aventură, iar piața este în continuă dezvoltare.

Galerie Foto: Parcuri de aventură

Bune pentru recreere și pentru activități cu familia, parcurile de distracție sunt însă și locul unde se fac team-buildinguri memorabile. În continuare, citiți povestea a trei dintre parcurile de distracție din România.

Parcul 1. Edenland a avut aproximativ 30.000 de vizitatori anul trecut

Parcul 2. Paradisland estimează 50.000 de clienți până la finele lui 2015

Parcul 3. Parcul de Aventură Comana estimează afaceri de peste 135.000 până la finele anului