Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

SmallBusiness |
|

Zâmbete și profit din cabine foto

Sunt tineri, dar afacerea lor exploatează nostalgia fotografiilor şi cabinelor foto de altădată.
Catalin Lazarescu  Oana Vladucu (2)

Oana Vlăducu şi Cătălin Lăzărescu (27 de ani) au adus din SUA o idee care concurează serios rolul fotografului de la evenimente. „Am văzut la petrecerile de acolo că, în afară de  muzică, doar  cabina foto mai avea calitatea de a angaja pe toată lumea la distracţie, indiferent de vârstă”, spun ei.

Aşa că au adus o astfel de cabină şi în România. Au pornit acum un an cu 30.000 de euro (din care 15.000 de euro doar cabina), o mașină, stoc de hârtie (fotografiile sunt în format digital, dar se imprimă, în funcţie de pachet) şi un site, CabinaFoto.com. Nu a durat mult până la primul eveniment, o nuntă, unde au entuziasmat pe toată lumea.

Astfel, în primul an, 2014, au  reușit să participe la peste 100 de evenimente și chiar au fost nevoiți să refuze clienți, din lipsă de cabine disponibile, dar și-au promis ca acest lucru să nu se mai repete. Au făcut o cifră de afaceri  de 34.000 de euro și un profit de 20.000 de euro, iar în curând vor dubla numărul de cabine (ajungând la 7). Deocamdată au cabine doar în București și Drăgășani, orașul lor, dar și-au propus să aibă câte 2 cabine în 20 de orașe.

„Reinvestim totul și adăugăm câte ceva la fiecare eveniment, sunt mereu cerințe speciale, de la mesaje video, la accesorii personalizate“.  Pachetele lor încep de la 250 euro și au atins  şi 1.500 de euro, în funcție de numărul de poze, de cerințe și de orele pentru care se închiriază cabina (cu un asistent).

Cel mai dificil li se pare să găsească persoanele cu calitățile potrivite ca asistenți și să explice oamenilor că la Cabina Foto nu se fac poze de buletin, ci fotografii simpatice, spontane, de calitate . Sunt însă încântați când aduc zâmbete chiar şi pe buzele celor mai încorsetați invitați de la petreceri. Pentru că, până la urmă, „o afacere care produce doar bani e o afacere slabă”, spun ei.

Citește despre calitățile care duc la succes

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii