Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

O afacere de familie

O evadare din oraş chiar în inima oraşului este afacerea născută din pasiune pe care a dezvoltat-o o familie în Bucureşti.
journey pub

Povestea Journey Pub & more este pasiunea unei întregi familii: un tată antreprenor, o mamă pricepută la îngrijirea grădinilor, două fiice – cea mică pasionată de decorațiuni, arte frumoase și călătorii, iar cea mare bună cunoscătoare a industriei ospitalității – și un fiu interesat de universul fotografiei și iluminării decorative. O familie cu aptitudini complementare pare să fie rețeta ce a dus la un business de un un milion de euro la numai un an de la deschiderea porților.

Emanuel Dobrincu (27 de ani) este administratorul acestei afaceri de famile. Tatăl său și investitorul Journey Pub, Ioan Dobrincu, deschisese mai multe afaceri în industria băuturilor alcoolice şi sectorul imobiliar, dar și-a dorit să încerce și altceva, și anume, prima sa afacere de familie. „Avantajul unei afaceri de familie este acela că toţi sunt implicaţi, interesul fiind de a clădi unitar, nu există «eu nu muncesc, eu nu vreau»”, spune el.

Dezavantajele intervin atunci când cineva greșeste. „Trebuie să fii diplomat în astfel de situații”, mai spune el. După o investiţie inițială de 200.000 de euro (plus una ulterioară de 50.000 de euro pentru spațiul Sky Dome, cea mai nouă încăpere Journey), Journey a devenit rapid unul dintre locurile preferate de români și nu numai. „În fiecare zi, poți găsi aici 2-3 mese ocupate de străini”, explică el.

În toamna anului trecut, localul a găzduit, în medie, 13.200 de clienți pe lună. Majoritatea celor care vin aici au vârste cuprinse între 25 și 40 de ani, o bună parte fiind corporatişti. De altfel, o parte a încăperii Sky Dome, a fost gândită special pentru workshop-uri și întâlniri corporate.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii