FacebookTwitterLinkedIn

Copiii care interacționează cu digitalul chiar înainte de a fi capabili să meargă sunt cei care formează noua generație a acestor nativi digitali, a explicat Julien Ducarroz, chief commercial officer B2C Orange Romania. „Am realizat un studiu la nivel de grup care arată că una dintre deosebirile dintre nativii digitali și cei din generația cu vârste cuprinse între 30-40 de ani este că nativii digitali folosesc două degete pentru a interacționa cu smartphone-ul, în timp ce cei din cea de a doua categorie folosesc adesea un singur deget. Nativii digitali sunt categoric mult mai agili”, a explicat reprezentantul Orange Romania, în cadrul evenimentului Forbes CEE Forum.

Cât despre trendurile recente care se fac tot mai simțite în ultima perioadă în materie de consum în telecom, potrivit lui Julien Ducarroz, acestea țin de explozia de date, iar în ceea ce privește perspectiva clientului – de dorința de a avea internet pretutindeni, de a fi mereu conectat, de nevoia clientului de a-și monitoriza fiecare mișcare, fie că vorbim de sănătate, stil de viață sau sport. Cea de a treia tendință menționată aici a dus la apariția în piață a tot mai multe dispozitive interconectate (precum brățările smart). Iar această latură a tehnologiei pregătește multe alte surprize pentru viitor, mai arată reprezentantul Orange. „Ce se întâmplă acum, de fapt multe din funcțiile creierului nostru au fost externalizate către dispozitivele mobile și interconectate. Dacă în urmă cu 50 de ani oamenii își aminteau adrese, numere de telefon, acum nu mai e nevoie să le țină minte, toate sunt memorate în smartphone. Însă toate aceste funcții ale creierului nostru au fost acum înlocuite de altele, cu noi utilități”, spune Julien Ducarroz. El s-a alăturat Grupului Orange în 2001 ca International Operations Manager, ocupând de-a lungul timpului mai multe posturi importante în cadrul companiei. În 2007, a venit la Orange România. Din aria sa de expertiză fac parte cercetarea de piaţă în telecomunicaţii, value based marketing şi value pricing, precum şi strategia bazată pe inovaţie şi tehnologii noi.