Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Industrie |
|

Noua tinerețe a bătrânului tichet de masă

Au trecut 20 de ani de la emiterea primului tichet de masă în România. Azi, digitalizarea celui mai longeviv beneficiu extrasalarial acordat angajaților este o forță de neoprit.
038 MP Endered

Dana Sîntejudean, directorul general al Edenred România, crede că potențialul de creștere a industriei tichetelor de masă abia a început să își arate adevărata amploare. „Noua lume digitală ne deschide noi posibilități de a crea avantaje pentru întregul ecosistem pe care Edenred îl pune în conexiune prin tichete: clienții noștri, angajații care folosesc tichetele și comercianții parteneri. De peste 20 de ani, Edenred a scris atât istoria începutului acestui business în România, cât și a fiecărei inovații în acest domeniu: în urmă cu două decenii am emis tichetul de masă 001 în România (pentru ca în 2015 tot noi să fim primii care am lansat varianta lui pe card); ulterior, am emis primul tichet cadou, apoi primul tichet de asistență socială, primele carduri preplătite de cadouri sau primele vouchere de vacanță electronice.“

Aflată de doi ani la conducerea Edenred România, liderul local și european din piața tichetelor de masă, Dana Sîntejudean a preluat frâiele într-un moment cheie al vieții companiei și anume lansarea tichetelor de masă în format digital, pe suport de card. În doar 2 ani, cardurile de masă au fost adoptate de peste 600.000 de angajați ai companiilor-client Edenred. Dana Sîntejudean consideră că ritmul alert în care 600.000 de angajați români au adoptat cardurile de masa este un bun barometru pentru apetitul pe care îl au românii pentru digitalizare.

Acest șir de transformări a făcut ca binecunoscutul tichet de masă, care însoțește de mai bine de 60 de ani angajații din peste 40 de țări să aibă atât longevitatea, cât și flexibilitatea de a deveni un instrument digital, folosit în această formă de peste 60% dintre clienții Edenred din România.

A urmat lansarea Spendeo, prima soluție completă pentru managementul digital al cheltuielilor de afaceri efectuate de angajaţi sau colaboratorii companiei. În doi ani, Spendeo a ajuns la peste 15.000 de carduri emise și peste 20.000.000 lei tranzacționați prin platforma Edenred.

„Fiecare acest «the first» pe care l-am atins a încapsulat capacitatea noastră permanentă de a ne reinventa ori de câte ori a fost nevoie produsele, serviciile, soluțiile și, odată cu digitalizarea, însăși paradigma de business în care ne aflăm. Asta a presupus, bineînțeles, să ne reinventăm și pe noi ca echipă“, povestește Dana Sîntejudean. Reinventarea ca echipă a funcționat cel puțin la fel de bine ca noul model de business: pentru al treilea an consecutiv, Edenred România și-a păstrat poziția în topul Best Employer, realizat de AON România: „Digitalizarea este un imperativ al mediului de business de azi și acest imperativ a marcat și dinamica noastră de a face lucrurile: mai bine, mai rapid, depășindu-ne mereu limitele, ancorându-ne permanent în trendurile mobile ale lumii actuale. Acest tip de proactivitate – gata mereu să anticipeze cu soluții și nevoile viitoare, nu doar pe cele actuale, ale clienților noștri și ale businessului – l-am calibrat însă mereu cu un mediu de lucru care să faciliteze performanța și care să crediteze dorința naturală a oamenilor de a înfăptui ceva important, de a-și atinge firesc excelența“.

Imperativul de business care a împins industria tichetelor de masă către digitalizare și către găsirea constantă de soluții pentru a se reinventa a făcut ca afacerea să devină tot mai complexă: de la business-to-business (B2B), modelul Edenred s-a extins la business-to-business-to-consumer (B2B2C). „Suntem o echipă dinamică, cu un spirit vibrant, și ne place această provocare nouă în care putem să simțim pulsul soluțiilor noastre într-un mod mult mai direct și mai apropiat de cei care le folosesc“.

Extinderea Edenred în Republica Moldova, la sfârșitul anului 2017, a venit firesc imediat ce s-a deschis oportunitatea de business. „Ne-am schimbat mult în 20 de ani, dar de la primul motto al companiei, «we build smiles», până la deviza noastră actuală, «we connect, you win», a rămas o constantă: capacitatea noastră de a crea atât un ecosistem sănătos de business, cât și un mediu prietenos și valorizant pentru fiecare membru al echipei“.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii