Cautare




, Contributor

Sănătate |
|

Nolan Townsend, Pfizer: Cât investește o companie biofarmaceutică pentru dezvoltarea unui nou medicament

Inovația are un rol extrem de important în evoluția industriilor și a fiecărei companii în parte. Citiți în continuare cum văd cei mai importanți antreprenori și directori de companii prezente în România acest rol al inovației și cum se implică ei în implementarea procesului de inovație.
Nolan Townsend

Nolan Townsend, manager de țară Pfizer România

1. SPRIJIN PENTRU INOVAȚIE

În prezent fac parte din Consiliul de Administrație al Asociației Române a Producătorilor Internaționali de Medicamente (ARPIM). În timpul acestui mandat, una dintre responsabilitățile mele este să administrez grupul de lucru care se ocupă de reglementare, axat pe îmbunătățirea mediului pentru investițiile în cercetare și dezvoltare farmaceutică din România, prin intermediul reformei de reglementare a cercetării clinice. În cel mai bun caz, aceste eforturi vor crea un mediu adecvat, care va aduce în România din ce în ce mai multe investiții pe segmentul de cercetare și dezvoltare.

VEZI AICI RĂSPUNSURILE CELOR MAI IMPORTANȚI ANTREPRENORI ȘI DIRECTORI DE COMPANII DIN ROMÂNIA

2. NEVOIA DE INOVAȚIE

Așteptările pacienților sunt pe bună dreptate ridicate atunci când vine vorba de sănătate. Pacienții doresc și se așteaptă să aibă acces la medicamente inovative, tehnologii și proceduri noi, care să le permită să trăiască mai mult și să fie mai sănătoși. Misiunea Pfizer este aceea de a îndeplini așteptările acestor pacienți, iar cei 7 mld. de dolari pe care îi cheltuim anual pentru inovație farmaceutică prin activități de cercetare și dezvoltare reprezintă modul în care ne străduim să îndeplinim așteptările pacienților. Inovația nu înseamnă numai descoperirea unui nou medicament. Procesul de descoperire încheie o sarcină foarte provocatoare, însă este începutul pentru multe altele.

3. EVOLUȚIA INDUSTRIEI

O companie biofarmaceutică investește în mod obișnuit pentru dezvoltarea unui nou medicament aproximativ 1,3 mld. de dolari sau mai mult. Aceasta este o creștere semnificativă comparativ cu 138 mil. în 1975 și 802 mil. în 2000. Companiile biofarmaceutice investesc de 5 ori mai mult în cercetare și dezvoltare, raportat la vânzările lor, decât o firmă de producție obișnuită. Companiile farmaceutice americane cheltuiesc în medie 21% din vânzări pentru cercetare și dezvoltare, cel mai mare procentaj din toate industriile. Mai exact, în Europa, industria farmaceutică utilizează cercetarea în mod intensiv, locurile de muncă din domeniul cercetării și dezvoltării farmaceutice reprezentând aproape 20% din totalul locurilor de muncă în inovație din Europa. Deși, în România, încă nu s-a atins acest grad de intensitate, sper ca, prin crearea unui mediu corespunzător pentru inovație, acest lucru să se schimbe în viitor.

4. ROLUL EȘECULUI

Eșecul este o componentă necesară a inovației, aducând o mai bună înţelegere și facilitând noi invenții și descoperiri viitoare. În același timp, este o confirmare a faptului că inovația nu este nici accidentală și nici nu se întâmplă pe moment, ci reprezintă un ciclu constant de cercetare, analiză aprofundată și testare pe termen lung. Eșecul poate apărea și într-un context corporativ foarte competitiv, atunci când încercarea de a face față provocărilor pieței poate implica riscul acordării ineficiente de timp pentru anumite probleme de sănătate. Mai mult, industria farmaceutică acceptă eșecul ca pe un agent necesar și intermediar în timpul procesului de inovație, și utilizează măsuri de protecție excepționale pentru a neutraliza efectele acestuia. Cel mai bun mod de a învăța rămâne eșecul.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii