Cautare




, Contributor

Exclusiv |
|

Noile industrii

Inovarea în tehnologie naște modele disruptive de afaceri pentru multe industrii. Abia dacă înțelegem cum reușesc și, totodată, ne simțim amenințați.
adrian erimescu DSC_6729x

După discuția despre inovare aplicată în tehnologie cu Adrian Erimescu, CEO la Imobiliare.ro, concluzia este că modelele disruptive de afaceri sunt cele care schimbă total industria din care fac parte, o dau peste cap și îi lasă pe competitori cu întrebarea „eu ce fac acum?!”.

În industria media, exemplul este Facebook, care nu oferă conținut de la jurnaliști și nu are rețea de distribuție offline. „Este un model total disruptiv, o problemă enormă pentru print, pentru publisherii vechi, pentru felul în care se desfășura media în urmă cu 10-15 ani”. Mai departe, cea mai mare companie de taxi din lume este acum Uber, care nu are niciun șofer, nicio mașină. Cel mai mare retailer din lume – Alibaba, n-are stocuri și nu are depozite. Și cea mai mare companie de distribuție de filme din lume – Netflix, nu are cinematografe și nu are chirii. Da, atât de rapid se pot întâmpla lucrurile în ziua de astăzi, astfel de afaceri pot răsări. „Cred că acesta este ritmul la care trebuie să ne așteptăm în anii ce vin, acesta este nivelul de inovație pe care îl vom vedea din ce în ce mai mult în viețile noastre”, a declarat CEO-ul Imobiliare.ro.

Prin urmare, pentru afacerile în online, cum este și imobiliare.ro, inovarea este un „must-have”. „Încercăm să fim conectați cu noutățile din domeniul nostru, să fim noi disruptivi pentru noi, înainte să fie alții pentru întreaga industrie. Chiar și atunci când este bine, încercăm să schimbăm câte ceva”, a conchis Erimescu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii