
Compania a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de 84,3 milioane de lei și un profit net de 39,6 milioane de lei. La rândul său, îmbuteliatorul Coca‑Cola HBC România a raportat o cifră de afaceri de 2,2 miliarde de lei și un profit net de 337,8 milioane de lei, având 1.476 de angajați.
Nicoleta Eftimiu, absolventă a Academiei de Studii Economice din București (promoția 1999), activează în cadrul Coca-Cola din anul 2003, când s-a angajat la Coca-Cola HBC pe poziția de Manager Non Carbonated Beverages. În anul următor, a devenit Brand Manager la The Coca-Cola Company.
Vezi aici lista completa a celor mai influente femei din România
A urcat în ierarhia multinaționalei până în 2010, când a devenit Marketing Manager pentru România și Moldova, funcție pe care a exercitat-o aproape opt ani, când a preluat conducerea companiei. Nicoleta Eftimiu are o experiență de peste 17 de ani în top management, marketing, vânzări și distribuție.
Anul trecut, cu prilejul sărbătoririi Centenarului Marii Uniri, Coca-Cola a lansat o colecție specială de sticle, desenate de tineri, în urma unui concurs având drept temă: crearea unui design inspirat de una dintre cele trei valori asociate steagului României. La mijlocul anului trecut, Coca-Cola a intrat pe piaţa autohtonă a băuturilor pe bază de plante cu brandul AdeZ.