Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Mircea Turdean, Farmec: Încurajez investițiile în zona de cercetare și dezvoltare

Inovația are un rol extrem de important în evoluția industriilor și a fiecărei companii în parte. Citiți în continuare cum văd cei mai importanți directori de companii prezente în România acest rol al inovației și cum se implică ei în implementarea procesului de inovație.
Mircea Turdean_foto_1

Mircea Turdean, director general Farmec

1. Sprijin pentru inovație

Personal, sunt nu numai un susținător al inovației, ci și un promotor al acesteia în cadrul companiei. Încurajez un mediu deschis, al dezbaterii de idei, al tinerilor informați cărora le este ascultat cuvântul. De asemenea, încurajez investițiile în zona de cercetare și dezvoltare, Farmec având un laborator propriu de cercetare, un laborator pentru determinări fizico-chimice și un laborator ultramodern de microbiologie, alături de o echipă de specialiști excelentă, care creează formulări extrem de atractive pentru consumatorii noștri.

VEZI AICI RĂSPUNSURILE CELOR MAI IMPORTANȚI ANTREPRENORI ȘI DIRECTORI DE COMPANII DIN ROMÂNIA

2. Nevoia de inovație

Inovația se află la baza succesului nostru ca și companie și a faptului că suntem, după atâția ani în piață, nu doar cel mai important producător român de cosmetice, dar și printre foarte puținii producători autohtoni aflați în avangarda industriei cosmetice. Avem tradiție și, în același timp, suntem mai moderni ca niciodată, tocmai pentru că inovăm continuu și credem că acesta este un element diferențiator pentru clienții noștri. Cât despre cât ar trebui să investească, în general, companiile de cercetare și dezvoltare, acest lucru depinde de fiecare în parte și de domeniul în care activează. Cercetarea și dezvoltarea sunt procese de durată, iar investițiile în aceste zone sunt semnificative și riguros planificate. Pentru Farmec inovația ocupă un loc important și este direct legată de succesul și rezultatele noastre.

3. Evoluția industriei

Trăim vremuri provocatoare, iar companiile depun eforturi considerabile să reziste pe piață, să își crească portofoliul și să se bucure de interesul consumatorilor. Credem că inovația și-a obținut locul meritat în ultimii ani în cadrul companiilor și a investițiilor planificate ale acestora. Tocmai pentru că activăm pe o piață extrem de competitivă, care necesită o strategie de dezvoltare durabilă, dar și flexibilitate și adaptare continuă a priorităților la realitățile acesteia, ne-am concentrat pe investiții în două direcții strategice pentru noi: modernizare și inovație, pe de o parte, și marketing, pe de alta.

4. Rolul eșecului

Eșecul este o parte importantă a progresului și totodată a inovației. Credem că nu poți avea un produs cu adevărat inovator fără a-l testa, retesta, fără a-l îmbunătăți pe parcursul procesului pentru ca abia apoi să îl lansezi pe piață. De asemenea, de multe ori eșecul își are rostul lui și în planificarea business-ului pentru că scoate la suprafață anumite părți care trebuie fie îmbunătățite, fie înlocuite complet.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii