FacebookTwitterLinkedIn

Mihaela Mihalache, Marketing Manager, Nestlé South East Market, categoria Nestlé Infant Nutrition

Schimbări ale strategiei de marketing în 2020

Mihaela Mihalache: Cu siguranță, contextul creat de pandemie este diferit, dar și foarte interesant. Ca pentru fiecare dintre noi, ultimele luni au făcut ca agilitatea, rapiditatea cu care ne adaptăm să fie una dintre cheile succesului și, tocmai de aceea, căutăm să înțelegem cum se schimbă nevoile și comportamentul consumatorilor. De fapt, categoria produse de nutriție pentru copii este aparte, cei care cumpără nu sunt și consumatori, încrederea jucând un rol important în alegerea mărcilor de produse de nutriție pentru copii.

Modificări în comportamentul consumatorilor

Mihaela Mihalache: Se menține în continuare recomandarea personalului medical ca factor principal de selecție a acestor produse, mai ales în cazul celor specializate, precum și recomandările prietenilor și familiei. Observăm un interes mai mare al părinților pentru produsele care susțin dezvoltarea sănătoasă, imunitatea, produse care reprezintă soluții la anumite probleme, dar și tipuri noi de ambalaje care să susțină stilul de viață al părinților, soluții care reduc timpul necesar pentru pregătirea acasă a mâncării bebelușilor. Obiectivul nostru principal în domeniul nutriției sugarilor și copiilor este ca împreună cu partenerii noștri să sprijinim prin intermediul nutriției creșterea unor generații mai sănătoase de copii.

Rolul digitalului în marketing

Mihaela Mihalache: În mod sigur, și cu atât mai mult în perioada pandemiei, vedem ca trend accelerarea interacțiunii digitale cu părinții, atât ca mediu de comunicare, cât și în ceea ce privește vânzările on-line.

Succesul în marketingul 2020

Mihaela Mihalache: Căutăm mereu să răspundem nevoii crescute din partea părinților cu privire la surse de informare de încredere, recunoscute de comunitatea științifică, precum și la interesul crescut pentru resurse care să îi sprijine în dezvoltarea abilităților de părinți, de asemenea contribuind în comunitate prin grija față de mediu și responsabilitate socială. Ne dorim să creăm comunități, sprijinind dialogul atât între părinți, cât și cu implicarea specialiștilor și a liderilor de opinie.

Rolul omului de marketing în pandemie

Mihaela Mihalache: Cred cu tărie că marketingul rămâne un melanj complex între artă și știință, combinând analiza datelor cu povestea relevantă pe care marca o spune consumatorilor; venind în întâmpinare cu produse și conținut personalizat, construind o relație strânsă între marcă și consumatori.