Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Marketingul în vremea pandemiei: cei mai puternici oameni de marketing

Criza medicală n-a schimbat valorile și principiile marketingului. Totuși, comportamentul publicului s-a modificat în pandemie, iar oamenii de marketing au făcut ceea ce știau: au rămas cu brandurile alături de consumatori.
2021 top_oameni de marketing  open.indd

Dincolo de ierarhie, dosarul editorial „Top 50 cei mai puternici oameni de marketing” reprezintă o fotografie a marketingului românesc în pandemie.

Oamenii din cele mai importante companii care investesc în marketing au vorbit despre cum s-au adaptat la noua viață, cum au gestionat brandurile din portofoliu, cum au reacționat la schimbările rapide survenite în rândul publicului consumator și cum au dezvoltat noi canale de distribuție și comunicare.

Această „fotografie” reprezintă, în fapt, povestea marketingului în pandemia anului 2020. O poveste cu multe lecții și învățăminte.

Precizare: Topul a fost realizat pe baza consumului de publicitate pe suporturile tradiționale în 2020 (TV, online, radio, outdoor, print), folosind monitorizările Kantar Media și ale Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT), premiilor obținute la festivalurile de publicitate care au avut loc în anul trecut și pe baza indicelui de notorietate în social media.

Autorul mulțumește doamnelor Laura Tampa și Afrodita Blasius pentru sugestiile și sfaturile acordate pentru realizarea acestei „fotografii” a marketingului românesc.

 

Bogdan Bordeianu, Media Marketing Manager, Zdrovit România

Pierre Etienne Cizeron, Chief Marketing Officer, Orange România

Laura Barbu, Director Brand & Marketing Communication Vodafone România

Nicoleta Mihăilescu, Senior Director Commercial Operations and Analytics & Insights, South East Europe at Procter & Gamble

Roxana Baias, Marketing Director Telekom, Consumer Segment

Raluca Duță, Chief Marketing Officer LOreal România

Alina Golopența, Director Marketing, Kaufland România

Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România

Mihaela Pițilă, Head of Marketing & Growth Head Sanofi CHC Romania & Moldova

Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer Carrefour România

Letiția Cătălina Ioana, Advertising Manager Dr.Max România

Alexandra Dragoș, Senior Brand Marketing Manager, Betfair

Cristina Florescu, Director Marketing, PENNY

Iulia Floricică, Marketing Lead Foods Unilever South Central Europe

Ioana Gorănescu, Marketing Manager, Biofarm

Teodora Doboș, Head of Marketing, Henkel Laundry & Home Care

Mihaela Mihalache, Marketing Manager, Nestlé South East Market, categoria Nestlé Infant Nutrition

Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola România

Loredana Ionel – Marketing Manager, Beiersdorf România și Bulgaria

Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash&Carry România

Adrian Nicolaescu, vicepreședinte marketing, e-commerce, comunicare și sustenabilitate Mega Image

Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer, Fashion Days

Delia Corniciuc, Senior Marketing Manager PepsiCo pentru segmentul de băuturi din Balcanii de Est

Diana Oancea, Marketing Manager Chocolate South Central Europe (SCE), Mondelēz International

Andreea Bogdan, Marketing Manager Biscuits South Central Europe (SCE), Mondelēz International

Ionuț Stanimir, Director de Marketing și Comunicare, BCR

Ioana Iacobescu, Marketing Executive Manager, Dr. Oetker

Ramona Radu, Marketing Director, Bergenbier S.A.

Simona Panait, Director de Marketing Samsung România & Bulgaria

Tudor David, director de marketing, Farmec

Monica Eftimie, CMO Sphera Franchise Group

Greta Redeleanu, director de marketing, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Raluca Nicolaescu, Head of Marketing, Mastercard

 

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii