Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

Povestea unui business ce creează deserturi haute couture

De mai bine de doi ani creează dulciuri personalizate pentru clienții din România, iar acum Alina Sudriu plănuiește să își extindă afacerea în afară.
Alina Sudriu

Ambiția de a reuși, capacitatea de a învăța din greșeli și eșecuri, consecvența – sunt câteva dintre atributele de care are nevoie un antreprenor pentru a-și putea duce afacerea spre succes, este de părere Alina Sudriu. Fondatoare a unui business inspirat din fascinanta lumea a deserturilor, ea a demostrat că deține din plin aceste caracteristici având în vedere că, după doi ani de la lansarea pe piață a Grace Cuture Cakes, se gândește tot mai serios la extinderea businessului în afara țării și lucrează intens la lansarea unei noi afaceri.

Atelierul de cofetărie Grace Couture Cakes a pornit din dorința antreprenoarei de a conduce o afacere în domeniul organizării de evenimente, iar ideea ce a dus la crearea acestui model i-a venit atunci când avea nevoie de ajutor pentru organizarea propriei nunți.

„Niciunul dintre furnizori nu oferea un pachet de servicii complete, care să cuprindă consultanță, producție, transport, amenajare”, povestește Alina Sudriu. Așa a apărut dorința de a construi Grace Couture Cakes, un atelier în care principiile haute couture din modă sunt transpuse în domeniul cofetăriei. Investiția inițială a fost de 20.000 de euro, iar la sfârșitul anului trecut compania înregistra o cifră de afaceri de 240.000 de euro, potrivit estimărilor firmei.

„Ne-am propus să continuăm creșterea pe piața din România. Laboratorul din București livrează dulciuri couture pentru evenimente în întreaga țară, iar peste 2-3 ani vrem să extindem conceptul Grace Couture Cakes și în afara țării. Cât despre echipa de angajați, aceasta crește constant odată cu cererea pentru dulciurile noastre”, explică antreprenoarea. Mai mult, ea spune că este foarte aproape de finalizarea unei investiții într-un nou business.

„Este vorba de un concept propriu, în premieră pe piața din România, dezvoltat din dorința de a aduce un plus de valoare în domeniul mâncării sănătoase”, mărturisește Alina Sudriu, fără a da mai multe detalii. Economist de profesie, ea este convinsă că antreprenoriatul creează dependență, dar știe că succesul nu vine peste noapte, ci „este precedat de cele mai multe ori de ani de sacrificiu, fără o garanție a reușitei”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii