Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

HadarChaletVoice |
|

Luxul din inima pădurii

Oana și Adriana Toma, fondatoarele Hadar Chalet, au transformat o cabană de vânătoare într-o oază de liniște și relaxare, în inima pădurii din Munții Buzăului.  
BV Hadar Chalet 1

Oana și Adriana Toma, fondatoare Hadar Chalet

Care este profilul turistului care vă calcă pragul și în ce segment de vârstă se încadrează?

Oana Toma: Deși avem mai multe categorii de oaspeți – turiști individuali, miri și invitații nunților, grupurile corporate – toți sunt definiți de același spirit. În general, oaspeții noștri sunt tineri, între 26 și 45 de ani, sunt antreprenori sau lucrează în corporații și caută locurile „altfel” unde doresc să aibă experiențe frumoase și să fie siguri că totul va merge fără probleme sau dezamăgiri.

Toți găsesc ceea ce își doresc, chiar dacă folosesc spațiile pentru scopuri diferite. Acest lucru se întâmplă și pentru că fiecare ședere sau eveniment este tratat de către noi ca fiind speciale, evitând întotdeauna ca grupurile diferite să se întâlnească. Weekendurile dedicate sejururilor romantice de weekend nu găzduiesc și nunți, ieșirile cu prietenii nu sunt „deranjate” de ședințe de strategie, iar teambuildingurile nu se întâlnesc cu copiii care se bucură de natură. Hadar Chalet este o proprietate cu multe fațete, dar întotdeauna cu o energie grozavă și respect pentru client.

Povestește-ne puțin despre segmentul corporate.

Adriana Toma: Anul acesta vom fi gazda a peste 35 de evenimente de firmă cu durată între una și patru nopți. Acestea au loc în timpul săptămânii, în general în off-season. S-a simțit o modificare de atitudine și în segmentul corporate: dacă acum câțiva ani nu acceptau să vină din cauza lipsei de semnal la telefon, acum acest „impediment” devine un atu. Liniștea și puterea de concentrare acordată de acest „digital detox” implusionează companiile multinaționale și locale să ne aleagă pentru ședințe de strategie, cursuri și prezentări către distribuitori. Rămâne la dispoziție internetul prin wi-fi pentru emailing și comunicare strict necesară.

Oana: În plus, majoritatea rezervărilor implică închirierea integrală a proprietății, fără acces al altor oaspeți la cazare sau restaurant. Întâlnirile de business au o atmosferă complet diferită atunci când îți aduci invitații pe un domeniu de 30.000  de metri pătrați doar pentru ei.

Ce aspecte îi impresionează cel mai mult pe turiști?

Adriana: Primul lucru care surpinde când ajungi la Hadar este cât de izolați suntem de „civilizație”. Ne aflăm la 4 km de drumul național undeva în pădure, într-o zonă fără curent electric și semnal la telefon, unde însă cineva te primește cu brațele deschise și își dorește sincer să simți că nu îți lipsește nimic pentru a te relaxa și a petrece timp de calitate.

Care au fost cele mai mari provocări ale ultimului an?

Adriana: Provocările sunt interminabile, însă cea mai dificilă este strădania permanentă de a preîntâmpina fiecare dorință a oaspeților astfel încât totul să iasă impecabil. Noi și toată echipa muncim zilnic cu dorința de a face fiecare oaspete să simtă că a luat decizia corectă atunci când ne-a ales pe noi.

Cum comentezi criza de personal menționată de tot mai mulți angajatori și care sunt principalele puncte ale strategiei de a atrage talentele și a asigura motivația și implicarea angajaților?

Oana: Lipsa de personal este reală și o provocare permanentă, mai ales în domeniul serviciilor și în zona în care activăm. Am avut însă norocul să atragem lângă noi oameni pasionați, care înțeleg valoarea a ceea ce facem în fiecare zi. Cred că este foarte important ca fiecare membru al echipei să întelega puterea muncii sale și cum se reflectă fiecare acțiune sau lipsa acțiunii în experiența finală a clientului. Fiecare review pozitiv la fel ca și orice problemă ce poate apărea este a tuturor și este asumată ca atare.

Ca manageri, nu ar trebui să uităm să respectăm cu adevărat persoanele care ne ajută să ne îndeplinim targetul și să ne creștem afacerea. Cred că de multe ori în societatea noastră se pierde această atitudine, iar angajații, simțind acest lucru, caută alternative.

Numește trei principii care ar trebui promovate în mediul de business românesc astfel încât acesta să devină mai performant și mai credibil.

Adriana: Autenticitate, Corectitudine și Plusvaloare

Care sunt cele mai importante trei lecții de afaceri pe care le-ai învățat pe parcursul carierei și pe care le consideri foarte actuale?

Oana: Perseverența, curajul de a face lucruri noi și bunul simț.

Ce recomandări ai pentru antreprenorii aflați la început de drum?

Adriana: Cea mai importantă recomandare ar fi să asculte clienții. Ideile cu care pleci la început de drum în antreprenoriat se pot schimba foarte mult odată ce iau contact cu piața. De curând citeam într-o carte („Black Box Thinking”, de Matthew Syed) de principiul micro-schimbărilor făcute în urma unor greșeli înțelese și asumate și cum într-o formă sau altă aceste mici schimbări pot aduce cele mai mari câștiguri calitative în timp. Și asta este un pic din ce cred că ne-a ajutat pe noi. Am fost acolo la fiecare eveniment timp de 5 ani, și ascultând clienții am reușit încet, încet să îmbunătățim produsul pe care-l ofeream. Fiecare lucru pe care îl facem a trecut prin multe schimbări până a ajuns în etapa actuală. Această este o muncă continuă ce nu se oprește niciodată.

Cum îți menții echilibrul între viața profesională și cea personală?

Oana: Secretul cred că stă într-o echipă foarte bună pe care te poți baza și atunci când nu ești acolo. Credem foarte mult în educarea oamenilor și odată ce au înțeles principiile după care funcționăm le dăm mâna liberă în a lua decizii. Oricum ei știu că suntem „on-line” permanent pentru absolut orice întrebare sau problemă ce poate apărea la orice oră.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii