Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Lideri |
|

Lecții pentru 2019 – Valer Hancaș (Kaufland): “Vrem să încurajăm cât mai mult producătorii locali, să aducem cât mai multe produse românești în rafturile magazinelor noastre”

Le-am solicitat unora dintre cei mai importanți manageri, antreprenori și bancheri să evalueze din punctul de vedere al afacerilor (dar nu numai) anul 2018 și, mai ales, să privească spre viitor, prin prisma lecţiilor pe care le-au învăţat.
106 dosar Valer Hancas

Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România

Evoluția companiei în 2018

Echipă! Încheiem un an bun, dar asta ne obligă să fim și mai buni în anul următor. Fiecare experiență profesională m-a învățat că în spatele oricărei companii de succes există întotdeauna angajați motivați. Contribuția fiecărui om în parte este importantă și, în cele din urmă, este cheia succesului nostru.

 

Evoluția domeniului în 2018

Sunt un optimist, așa că prefer să vorbesc despre lucrurile frumoase care s-au întâmplat, în general. Pentru noi, anul 2018 a reprezentat ocazia de a desfășura numeroase proiecte de responsabilitate socială.

Viziunea noastră este că implicarea face diferența și sfătuim orice companie să își asume o misiune ce merge mai departe de activitatea de zi cu zi. Chiar dacă nu am fi fost o companie mare, am fi ales să ne implicăm.

Este o muncă susținută și ne bucurăm să știm că realizările noastre fac un bine celor din jur. La Kaufland derulăm peste 200 de proiecte de CSR pe an, cu o investiție de peste 6 milioane de euro, cu o strategie ce susține 5 dintre cei mai importanți piloni ai societății: stil de viață sănătos, proiecte sociale, pentru mediul înconjurător, educație, sănătate.

 

Lucruri bune în România în 2018

Cred că în acest an s-au întâmplat multe lucruri bune, care ne unesc ca popor, și voi numi cele mai bune 3 lucruri care au fost mai aproape de sufletul meu și pe care le-am trăit anul acesta la Kaufland România.

Unul dintre ele ar fi lansarea Ambasadei Sustenabilității din România, unde suntem fondatori. Pentru prima dată, avem un spațiu care aduce la un loc liderii care luptă pentru un mediu economic și o societate responsabilă în România.

Un alt proiect important care ne bucurăm că a prins aripi este MagicHOME, pe care compania noastră îl susține de trei ani, în calitate de sponsor principal. Nu în ultimul rând, un moment important pentru România a fost și introducerea obligativității raportării non-financiare.

Tot în acest an, am lansat primul Raport de sustenabilitate Kaufland România, care prezintă realizările companiei și impactul activității noastre. Raportul face parte dintr-un amplu proces de investiții în sustenabilitate demarat de companie și ne-a adus primul loc în topul celor mai responsabile companii din țară, obținând 94 de puncte din 100, cel mai mare scor din domeniul retail, conform analizei celei de-a treia ediții Romania CSR Index 2018.

 

Strategia companiei pentru 2019

Vom continua să investim în modernizarea rețelei, fiindcă ne dorim să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături plăcută, simplă și rapidă.

Vrem să încurajăm cât mai mult producătorii locali, să aducem cât mai multe produse românești în rafturile magazinelor noastre. Orientarea clienților spre produse făcute în România rămâne o tendință de consum și ne bucurăm să fim printre puținii retaileri cu peste 50% din sortiment provenind din România.

Ne vom implica, la fel ca și până acum, în proiecte de sustenabilitate, pentru că luăm toate deciziile cântărind cu atenție impactul asupra mediului înconjurător, asupra comunităților în care ne desfășurăm, asupra lanțului de furnizori, a clienților și a angajaților.

 

Provocările globale ale lui 2019

Provocarea este sustenabilitatea, în contextul accelerării schimbărilor de mediu globale, cu efecte pe care deja le resimțim. Pe de-o parte, provocarea este adaptarea business-urilor la soluții sustenabile, iar pe de altă parte, adaptarea comportamentelor oamenilor. Cu toții trebuie să ne adaptăm stilul de viață. Iar companiile și guvernele sunt primii care pot veni cu exemple palpabile în acest sens.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii