Lucuri bune în România în 2015
- Adoptarea Codului Fiscal, Festivalul „George Enescu” și câte un maraton în fiecare săptămână de vară.
Evoluţia domeniului în 2015
- Cel mai neplăcut: adoptarea Legii nr. 181/2015, care interzice agenţiilor de media venituri profesionale legitime și legale în oricare piaţă din lume.
- Cel mai plăcut: lansarea agenţiei Prometheus Programmatic Media și, odată cu ea, a revoluţiei programmatic în piaţa românească de marketing/comunicare.
CITEȘTE AICI MAI MULTE LECȚII PENTRU 2016
Evoluţia companiei în 2015
- Program(m)atic. Investiţii mai mari decât planificasem în oameni, tehnologie pentru platforma programmatic media și softuri utilizate în exclusivitate. Investiţii mai mari decât cele anticipate echivalează cu profit mai mic decât cel planificat.
Strategia companiei pentru 2016
- Inovaţie perpetuă;
- Investiţii în softuri exclusive și tehnologie;
- Investiţie în oameni talentaţi, cu atitudine constructivă;
Așteptări de la noul Guvern în 2016
- Coerenţă, consistenţă, consecvenţă.